مدیر توانمندسازی پارک علم و فناوری گیلان:

توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری هدف رویداد دانایی تا دارایی است

شناسه خبر: 10355 سرویس: کسب و کار

مدیر توانمندسازی پارک علم و فناوری گیلان گفت: پارک علم و فناوری گیلان با هدف توانمندسازی، بسترسازی و توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری رویداد دانایی تا دارایی برگزار می کند.


به گزارش آیان نیوز، محمود صابری بعدازظهر چهارشنبه در همایش رویداد دانایی تا دارایی که در کانون شهید جعفریان رودسر برگزار شد، اظهارکرد: پارک علم و فناوری گیلان با هدف توانمندسازی، بسترسازی، توسعه کسب و کار مبتنی بر فناوری مجموعه رویداد دانایی تا دارایی برگزار کرده و تلاش می کند تا دانشجویان، فارغ التحصیلان و صاحبان کسب و کار از این کارگاه‌ها برای افزایش دانش کسب و کار بهره‌گیری کنند.

وی به بهره‌گیری از اساتید مجرب و مطرح کشوری و استانی برای پربار بودن این کارگاه‌ها اشاره کرد و افزود: تاکنون این کارگاه در رشت، آستارا، انزلی و سیاهکل و امروز در رودسر برگزار شده است.

مدیر توانمندسازی پارک علم و فناوری گیلان تصریح کرد: ایده پردازی و خلاقیت، اعتبارسنجی ایده، تیم‌سازی و طراحی مدل کسب و کار از بخش‌هایی بوده که در این کارگاه‌ها به آن توجه شده است.

سودآوری مهمترین هدف کارآفرینی است

در ادامه این کارگاه‌ سرپرست فرمانداری رودسر با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه های از دانایی تا دارایی با رویکرد راه‌اندازی کسب و کار در راستای نشان‌ دادن قابلیت و توانمندی‌ها است، اظهارکرد: مهم‌ترین هدف کارآفرینی، سودآوری است.

علی وارسته همچنین به روش‌های خلق ایده نیز اشاره کرد و افزود: بهره‌گیری از روش‌هایی با ساختار درست، همفکری، یادداشت‌های روزانه و مطالعه در بخش‌های مختلف از جمله روش‌های خلف ایده است.

برگزاری ۴ کارگاه به مدت دو روز در رودسر

مسئول برگزاری رویداد دانایی تا دارایی رودسر نیز در ادامه این برنامه با بیان اینکه این رویداد شامل چهار کارگاه آموزشی چهار ساعته با موضوع خلاقیت و نوآوری، امکان سنجی و اعتبارسنجی ایده، تیم سازی و کار تیمی و طراحی کسب و کار است، اظهارکرد: این رویداد به مدت دو روز برگزار می شود.

رنجی ادامه داد: ایده‌ها و طرح‌های منتخب این رویداد مورد حمایت پارک علم و فناوری گیلان قرار گرفته و مجوز استقرار در مجموعه مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری شهرستان رودسر را دریافت می کند.

وی هدف اصلی از برگزاری این رویداد را تقویت اکوسیستم کارآفرینی از طریق آموزش‌های علمی و عملی برای راه اندازی کسب و کار شخصی و اجرایی کردن ایده‌های مطابق با اصول علمی کسب و کار عنوان کرد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی