مدیرکل هواشناسی استان اردبیل اظهار کرد: در نخستین روز از آخرین ماه فصل زمستان صبح امروز شاهد کاهش دما در سطح استان بودیم به طوری که دمای هوا در برخی شهرهای استان نظیر خلخال و نیر به ۱۱ درجه زیر صفر کاهش یافت.

دمای هوای ۱۱ درجه زیر صفر در برخی شهرهای اردبیل

شناسه خبر: 10363 سرویس: اجتماعی

علی دولتی‌مهر گفت: در نخستین روز از آخرین ماه فصل زمستان صبح امروز شاهد کاهش دما در سطح استان بودیم به طوری که دمای هوا در برخی شهرهای استان نظیر خلخال و نیر به 11 درجه زیر صفر کاهش یافت.


وی با بیان اینکه به جز دو شهر شمالی استان دمای هوا در تمامی شهرها به زیر صفر درجه رسید، گفت: دما در مرکز استان نیز به هفت درجه زیر صفر رسید و تمامی شهرهای مرکزی و جنوبی استان در ساعات گذشته هوایی سرد را تجربه کردند.مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از خروج سامانه بارشی از استان از امروز خبر داد و افزود: آسمانی صاف با افزایش نسبی دما در روزهای آینده در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

دولتی‌مهر بیان کرد: براساس نقشه های هواشناسی، از امروز تا یکشنبه هفته آینده روزهایی صاف با افزایش نسبی دما به ویژه در شمال استان و شبهایی سرد به ویژه در مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت بارشی در سطح استان پیش بینی نمی‌شود.

وی تصریح کرد: فردا وزش باد جنوبی در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند در طول روز پدیده غالب خواهد بود اما از اواخر وقت بر میزان ابرها افزوده شده و روز جمعه در بیشتر مناطق استان آسمانی نیمه ابری پیش بینی می‌شود.


مدیرکل هواشناسی استان اردبیل افزود: مجددا از شنبه هفته آینده ضمن افزایش تدریجی دمای هوا آسمانی صاف در سطح استان انتظار می‌رود و این وضعیت تا یکشنبه تداوم دارد.

دولتی مهر بیان کرد: همچنین براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از روز دوشنبه هفته آینده ضمن وزش بادهای جنوبی نسبتا شدید، سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی