حبیب ابراهیم پور:

شرکت‌های دانش‌بنیان برای رقابت در بازارهای جهانی آماده می‌شوند

شناسه خبر: 10449 سرویس: کسب و کار

به گزارش آیان نیوز، حبیب ابراهیم پور اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان اردبیل برای رقابت در بازارهای جهانی آماده می‌شوند و در تلاش هستیم تولیدات خود را صادرات‌محور کنیم.


وی بیان کرد: استان اردبیل دارای ظرفیت‌های بسیاری در بخش کشاورزی است که باید تا مرحله تجاری‌سازی از ایده‌ها و فناوری‌های نخبگان و ایده‌پردازان حمایت شوند که در این زمینه نقش پارک علم و فناوری استان بسیار حائز اهمیت بوده و باید نسبت به کیفی‌سازی محصولات اهتمام جدی داشته باشد.
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: ایجاد شرایط مناسب برای داشتن ارتباط تنگاتنگ با بازارهای جهانی یک اولویت اساسی است و تلاش ما تولید انبوه شرکت‌های دانش‌بنیان برای ما اولویت اساسی است چرا که رقابت در بازارهای جهانی یک موضوع سخت و پیچیده است که باید به آن توجه جدی داشته باشیم.
ابراهیم‌پور تصریح کرد: به دنبال استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان با در نظر گرفتن ظرفیت‌های استان هستیم تا بتوانیم برای حضور در بازارهای جهانی خود را آماده کنیم و به تمامی اهداف خود در راستای توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان جامه عمل بپوشانیم که در این زمینه استعدادیابی نیز حائز اهمیت است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش کشاورزی به عنوان یک اولویت اساسی مطرح است و در تلاش هستیم با ارتقای هسته‌ها و واحدهای فناور در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به شکل مناسب عمل کنیم.
خلیل نیکشاد افزود: اگر بخش کشاورزی را با تکیه بر فناوری‌های دانش‌بنیان و ایده‌ها و خلاقیت‌های نوآورانه پیشرفت دهیم بی‌شک خروجی‌های مثبتی را شاهد خواهیم بود که در این زمینه در تلاش هستیم با برنامه‌های در نظر گرفته شده این مهم را عملا تحقق بخشیم.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی