سی‌امین سفر استانی دولت| ‌گفت‌وگوی صمیمی با خلبانان و فرماندهان پایگاه شهید نوژه/ تذکر رئیسی به مسئولان در مواجهه با استقبال مردم‌ + فیلم

شناسه خبر: 106429 سرویس: استانها

رئیس جمهور در آخرین سفر استانی دولت، به استان همدان رفت تا ضمن بررسی میدانی پروژه‌های راکد و نیمه‌تمام، در شورای اداری استان تصمیمات نهایی را برای توسعه استان مصوب کنند.‌


به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیین استقبال رسمی از رئیس جمهور با حضور آیت‌الله ‌حبیب‌الله شعبانی موثقی‌ نماینده ولی فقیه در استان و ‌علیرضا قاسمی فرزاد‌ استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.
رئیسی خطاب به مسئولان: به مردم در همه حال احترام بگذارید

‌آیت‌الله رئیسی در حسن عزیمت به کبودرآهنگ در حالی که راستقبال جمعی از مسئولان شهرستان و مردم این شهر مواجه شده بود از مسئولان استان خواست تا خودرو را نگه داشته و به مردم ادای کند و از مسئولان خواست در همه حال به مردم احترام بگذارند.
‌رئیس جمهور ‌از مردم و مسئولان استانی همدان در مسیر حرکت خودرو هنگام ورود به استان همدان ضمن اینکه از خودرو پیاده شد از آنها تشکر کرد و با حضور در جمع آنها گفت: به زحمت افتادید، راضی به زحمت شما نبودم.
وی بعد از اینکه داخل خودرو شد تأکید کرد: باید به مردم در همه حال احترام گذاشت.
حضور رئیس‌جمهور در پایگاه هوایی خلبان شهید نوژه

رئیسی در نخستین برنامه سفر استانی به همدان، در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان حضور یافت و ضمن گفت‌و‌گوی صمیمی با خلبانان و فرماندهان این پایگاه، در جریان میزان آمادگی تیزپروازان این پایگاه قرار گرفت. 
رئیس جمهور عازم کبودرآهنگ ‌شد

‌‌آیت‌الله ‌سیدابراهیم رئیسی‌ در سی‌امین سفر استانی خود پس از ورود به همدان به منظور سخنرانی در جمع مردم شهرستان کبودرآهنگ عازم این شهرستان شد.
تاریخ استان همدان یادآور رشادت‌های بسیاری است
Default Image

آیت‌الله ‌سید ابراهیم رئیسی ‌در بدو ورود به پایتخت تاریخ و تمدن، همدان را استانی تاریخی و تمدنی برشمرد و گفت: استان همدان یادآور رشادت‌های بسیار رزمندگان در دفاع مقدس است. تقدیم 8 هزار شهید و بیش از 27 هزار جانباز و ایثارگر برای بنده و دولت باعث افتخار است.
رئیس جمهور با بیان اینکه استان همدان مهد عالمان، حکیمان، شاعران و فرزانگان بسیاری است، خاطرنشان کرد: نه فقط خود همدان بلکه کشورمان و جهان اسلام در ادوار مختلف تاریخ از این فرهیختگان فیض برده اند.
‌رئیسی با اشاره به ظرفیت‌های منطقه تصریح کرد: کشاورزی، گردشگری و معدن نماد ظرفیت‌های استان هستند، منتها بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت‌ها با یک موانع و مشکلاتی مواجه است. اما با وجود ظرفیت عظیم نیروی انسانی، کارآمد، جوان و تحصیلکرده در استان همدان بسیاری از این مشکلات قابل حل است.
رئیس جمهور اولویت سفرش را بررسی مسایل و مشکلات استان برشمرد و تاکید کرد که انشاالله در شورای اداری تصمیمات و گام‌های موثری برای حل مشکلات مردم برخواهیم داشت.
برنامه‌های سفر رئیس جمهور

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه به منظور برگزاری سی اُمین سفر استانی دولت مردمی، با استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از مسئولین استانی وارد استان همدان شد.
دیدار با اقشار مختلف مردم این استان، نشست با ایثارگران، نخبگان و خانواده شهدا، برگزاری شورای اداری و نشست خبری در پایان سفر از مهمترین برنامه‌های سفر یک‌روزه رئیس‌جمهور به استان همدان خواهد بود.
آیت الله رئیسی را در این سفر وزرای آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جهاد کشاورزی، رئیس دفتر و معاون اجرایی رئیس جمهور همراهی می‌کنند.
براساس برنامه اعلام شده، رییس جمهور پس از برگزاری آیین استقبال در فرودگاه همدان، برای دیدار عمومی با مردم کبودرآهنگ و سخنرانی در اجتماع عظیم مردم به استادیوم ورزشی این شهر خواهد رفت.
در ادامه و در ساعت 11 امروز، آیت الله رییسی با حضور در سالن شهید سلیمانی (انقلاب) شهر همدان در اجتماع عظیم مردم این شهرستان سخنرانی خواهند کرد.
برنامه بازدید از برخی طرح ها و پروژه ها و شرکت در جلسات دیدار با نخبگان، شورای اداری و در نهایت نشست خبری با خبرنگاران پایان بخش برنامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به استان همدان است.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی