منبع آگاه امنیتی: بیش از ۱۲۰۰ نفر از عاملان موثر در اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند

شناسه خبر: 108746 سرویس: سیاسی

یک منبع آگاه امنیتی گفت: با هوشمندی نیروهای امنیتی و همکاری مردم و حتی معترضین حوادث اخیر، بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اغتشاشات اخیر شناسایی و برخی از آنها دستگیر شده‌اند.


یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم گفت که با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی و همکاری مردم و معترضین به حوادث اخیر نزدیک به هزار و 200 نفر از عاملان موثر و تحریک‌کنندگان اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند.
وی گفت: ماجرای اعتراض داشتن برخی هموطنانمان با اغتشاشگری، حمله به مراکز نظامی، تخریب اموال عمومی و تحریک به آشوب تفاوت می‌کند؛ ضمن تکرار توصیه به هموطنان عزیز و بخصوص جوانان برای هوشیاری در مقابل فرصت‌طلبی عناصر بدسابقه در بهره‌گیری از اعتراض و تبدیل آن به اقدامات آشوبگرانه، تاکید می‌کنیم که با آشوبگران قاطعانه مواجهه خواهد شد.
منبع آگاه امنیتی: بیش از 1200 نفر از عاملان موثر در اغتشاشات اخیر شناسایی شده‌اند

بر اساس این گزارش، احمد وحیدی وزیر کشور شب گذشته ضمن تسلیت مجدد به خانواده مهسا امینی و تاکید بر پیگیری پرونده ایشان در وزارت کشور، گفته بود: "من به خانواده‌ها توصیه می‌کنم که فرزندانشان را هدایت و از آن‌ها مراقبت کنند تا اسیر دست دشمنان این ملت نشوند؛ قطعاً کسانی که در اغتشاشات حضور داشتند، شناسایی می‌شوند و کسانی که مواضع غلطی در این ماجرا گرفتند، اکنون با روشن شدن واقعیت‌ها لازم است مواضع‌شان را اصلاح کنند".



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی