توضیحات وزیر ورزش در مورد وضعیت بیرانوند

شناسه خبر: 110098 سرویس: سیاسی

سجادی وزیر ورزش گفت: اگر کادر فنی تشخیص بدهند، ایشان جمعه حاضر هستند که بازی کنند.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بنده تا دیروز درخدمت تیم در دوحه بودم و مجدداً کنار تیم خواهم بود؛ روز گذشته تمرین مناسبی انجام شد و نقاط ضعف و قوت بررسی و برنامه‌ریزی شد تا تیم روز جمعه به‌نحو احسن در میدان باشد، برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.
وی افزود: جمع زیادی از هم‌میهنان به ورزشگاه آمدند و بازی را دیدند و تمهیدات مناسبی برای این مهم اندیشیده شد.
وزیر ورزش خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله تیم ملی روز جمعه با آرایش جدیدتر و تجدید قوای بهتر حاضر خواهد شد. جو مناسبی در بازی گذشته داشتیم و ان‌شاءالله همان فضا را در بازی‌های بعدی شاهد خواهیم بود.
سجادی گفت: امیدواریم در روزهای آینده دعای خیر مردم و اخبار خوب را شاهد باشیم و حاشیه‌ای در کار نباشد و شاهد رقابت خوبی باشیم.
وی درباره مصدومیت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی عنوان کرد: متأسفانه ایشان از ناحیه استخوان بینی دچار شکستگی شد و تا سه ساعت بعد از بازی هنوز خونریزی شدید داشت، ولی حال روحی خوبی داشت و از این اتفاق ناراحت بود. این مسئله موجب شوک برای تیم شد، اما آقای بیرانوند گفت "اگر کادر فنی اجازه دهد، من جمعه برای بازی حاضر هستم."، به هر حال تصمیم نهایی با کادر فنی است. حضور او در بازی بعدی تا دیشب مشخص نبود و این مسائل فنی است که با مسئولان تیم خواهد بود و ترکیب نهایی روز مسابقه مشخص می‌شود.
توضیحات وزیر ورزش در مورد وضعیت بیرانوند

 
وزیر ورزش درباره احتمال صعود تیم ملی فوتبال به مرحله بعدی جام جهانی هم گفت: همه تیم‌ها برای بازی باکیفیت آمده‌اند و تیم ملی ایران هم همین‌طور؛ برای بازی اول این نتیجه را متصور نبودیم ولی شرایط طور دیگری رقم خورد و ما دو فرصت طلایی دیگر داریم و مهمترین بازی با ولز است و اگر از ولز ببازیم، بازی آمریکا تشریفاتی می‌شود و زمان طلایی، بازی جمعه است و باید بهترین روحیه و جو ورزشگاه را برای جمعه رقم بزنیم. اگر بازی مساوی شود، باید با اما و اگر منتظر سایر نتایج باشیم و در صورت برد در روز جمعه، امیدواریم مقابل آمریکا هم مثل گذشته خوب بازی کنیم‌. اگر کیفیت همیشگی در تیم باشد، امید به صعود هم هست.
وزیر ورزش در خصوص حواشی بازی ایران و انگلیس هم گفت: قبل از شروع بازی مزاحمتی از روی سکوها با به‌کار بردن الفاضی غیرورزشی صورت گرفت. در حین بازی نیز کلمات غیرورزشی شنیده شد. روی سکوها نیز پرچم‌های غیرمجازی وارد شده بود که تماشاچیان با هم درگیر شدند. خوشبختانه مسئولان انتظامی آنجا سامان دادند. به تیم ملی اهانتی صورت نگرفت و ایرانی‌ها در ورزشگاه به‌خوبی از تیم ملی حمایت کردند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی