تحویل ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی به خانوارهای دارای چند معلول

شناسه خبر: 110233 سرویس: اقتصادی

معاون بنیاد مستضعفان از تحویل ۱۲۵۰۰ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول و بیشتر خبر داد و گفت: ۹۲۰ میلیارد تومان برای خانه‌دار شدن خانوارهای دارای ۲ معلول تخصیص یافت.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، وحید خاویی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه احداث مسکن خانواده‌های دارای 2 معلول و بیشتر که توسط بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در حال انجام است، اظهار کرد: به دنبال اجرای تفاهم نامه‌های قبلی منعقد شده میان بنیاد مستضعفان و بهزیستی، تا پایان آبان ماه سال جاری بیش از 12 هزار و 520 خانواده دارای 2 معلول و بیشتر خانه‌دار شده‌اند و روند اجرایی کامل این تفاهم‌نامه‌ها همچنان ادامه دارد.
وی افزود: این تعداد واحد مسکونی در قالب 2 تفاهم‌نامه احداث شده که با تکمیل اجرای آنها، 18300 خانواده دارای 2 معلول و بیشتر در سراسر کشور خانه‌دار می‌شوند.
وی درخصوص سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان برای اجرای این پروژه گفت: بنیاد مستضعفان برای احداث مسکن خانه‌های پرمعلول، بیش از 920 میلیارد تومان را تخصیص داده است که این اعتبار برای احداث بیش از 10 هزار و 150 واحد مسکونی در مناطق شهری و 8 هزار و 140 واحد در مناطق روستایی است.
تحویل 12500 واحد مسکونی به خانوارهای دارای چند معلول

وی یادآور شد: استان‌های فارس، خراسان رضوی و کرمان دارای بیشترین سهم از واحدهای احداثی برای خانواده‌های دارای 2 معلول و بیشتر هستند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی