توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی تا ۲ روز دیگر

شناسه خبر: 112611 سرویس: اقتصادی

مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: گوشت قرمز گرم وارداتی به کشور وارد شد که توسط دامپزشکی در حال بررسی های بهداشتی برای توزیع است و تا دو روز آینده توزیع می‌شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم قیمت گوشت قرمز در  بازار با نرخ‌های عجیب و غریبی به فروش می رود و توزیع این محصولات در میادین میوه و تره بار به عنوان نرخ شکن و تنظیم کننده بازار  متوقف شده بود، اما از امروز توزیع دوباره این محصولات، هرچند با حجم کم آغاز شده است.
 همچنین خبر از ورود گوشت های گرم وارداتی به ایران  اعلام شد که می تواند در تعادل بخشی و تنظیم بازار موثر باشد.
مسعود امراللهی مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: گوشت قرمز گرم وارداتی به کشور وارد شده و توسط دامپزشکی در حال بررسی‌های بهداشتی برای توزیع است و تا دو روز آینده به بازار عرضه می شود.
وی افزود: تشکل های بخش خصوصی نیز گوشت گرم کشتار داخلی را با قیمت کمتر در بازار عرضه می‌کنند به طوری که گوشت گرم بره گوسفندی (به صورت شقه) با قیمت هر کیلوگرم 240 هزار تومان عرضه می‌شود.
مدیرکل بازرسی وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: این گوشت قرمز به میزان روزانه 5 تن در میادین بهمن تهران عرضه می‌شود تا گوشت های وارداتی جدید با قیمت های مناسب به بازار عرضه شود.
توزیع گوشت قرمز گرم وارداتی تا 2 روز دیگر

آغاز توزیع دوباره گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار
بنابراین گزارش مقدسی زاده، مدیر بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نیز در این خصوص اظهار داشت: از امروز توزیع روزانه 18 تن گوشت گرم گوساله و 2 تن گوشت گوسفندی با نرخ مصوب در میادین میوه تره بار شهر تهران اما باید توجه داشت که این حجم توزیع البته پاسخگوی نیاز بازار نیست.
وی افزود:  قیمت ران گوساله به صورت گرم 144 هزار تومان، سردست گوساله 239 هزار تومان و ران گوسفندی 283 هزار تومان است.
 مدیر بهره برداری سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ادامه داد: میانگین نیاز روزانه 75 تن گوشت قرمز است که با واردات می توانیم نیاز بازار پاسخ دهیم.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی