۳ کارمند یکی از ادارات ‌گلستان هنگام دریافت رشوه دستگیر شدند

شناسه خبر: 112816 سرویس: استانها

رئیس‌کل دادگستری گلستان گفت: سه تن از کارمندان یکی از ادارات در استان گلستان به‌اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ‌حیدر آسیابی اظهار کرد: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به‌اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند. این افراد برای ارائه تصویرِ اسناد قدیمی یک زمین 2هزارمتری در بلوار ناهارخوران گرگان به‌ارزش 180 میلیارد تومان ‌که یکی از مناطق گران‌قیمت این شهر است‌، تقاضای دریافت رشوه کرده بودند.
آسیابی بیان کرد: متهمان زمان دریافت رشوه 600 میلیون تومانی، توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک استان دستگیر شدند.
آسیابی افزود: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین، تصویر این اسناد قدیمی تعیین‌کننده بود و متهمان با استفاده از این فرصت، برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده، درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند. متهمان فعلاً بازداشتند و تحقیقات ادامه دارد.
3 کارمند یکی ادارات ‌گلستان هنگام دریافت رشوه دستگیر شدند

رئیس‌کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و به‌ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین مواردی با شماره 1580 حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تماس بگیرند و اطلاع دهند و یا حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان به‌نشانی گرگان، بلوار شهید کلانتری (کمربندی)، خیابان دانشجو، دادگستری کل مراجعه کنند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی