گشت تعزیراتی در شهر پردیس؛ بنگاه‌های املاک متخلف پلمب شدند

شناسه خبر: 113053 سرویس: اقتصادی

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: با حضور نمایندگان بازرسی اصناف، رئیس اتحادیه املاک پردیس و رییس تعزیرات حکومتی شهرستان های شرق استان تهران چند بنگاه متخلف پردیس پلمب شد.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، امروز در راستای ساماندهی بازار مسکن با حضور نمایندگانی از وزارت راه و شهرسازی، بازرسی اصناف، اتحادیه املاک شهرستان پردیس و رییس تعزیرات شهرستان های شرق استان تهران ضمن بازرسی و بازدید از بنگاه‌های شهر جدیدی پردیس در شرق تهران، دفاتر چند بنگاه معاملات ملکی متخلف پلمب شد.
در روزهای گذشته نیز در گشت‌های شناسایی بنگاه‌های املاک غیرمجاز به واحدهایی که جواز کسب نداشتند، اخطار ماده 27 قانون‌ نظام صنفی داده شده بود که ظرف مدت ده روز نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند.
دریافت کد رهگیری بدون پرداخت هزینه اضافی در قبال آن، دریافت حق کمیسیون طبق تعرفه ابلاغی و صدور رسید در قابل پرداخت حق کمیسیون از مواردی است که باید مراجعه کنندگان به مشاوران املاک مد نظر داشته باشند.
گشت تعزیراتی در شهر پردیس؛ بنگاه‌های املاک متخلف پلمب شدند

شهروندان می توانند از مشاوران املاکی که طبق ضوابط و موارد ابلاغی عمل نمی کنند مشخصات آنها را برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی