آینده روشن پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در سال ۹۸

شناسه خبر: 14850 سرویس: کسب و کار

پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره اقبال عمومی که به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان آمده است اظهار کرد: خوشبختانه توانسته‌ایم در این حوزه عملکرد خوبی داشته باشیم و تعداد شرکت‌های دانش بنیان و فروش آن‌ها نشان دهنده این عملکرد است.


دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان اظهار کرد: برنامه‌های جدیدی برای استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌های تکنولوژی محور در دستور کار است و نوید ما برای سال ۹۸ اقتصاد مستقل، نوآور و شکوفا خواهد بود.
وی با اشاره به ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان گفت: با حمایت، هدایت و راهبرد‌های مقام معظم رهبری در این حوزه توانستیم موفقیت‌های خوبی را به دست آوریم.
کرمی ادامه داد: شتاب دهنده‌های اقتصادی و فرهنگ سازی ایجاد شده اند و با پیگیری مقام معظم رهبری و برگزاری جلسات هماهنگی در این حوزه توانسته‌ایم موفقیت‌هایی را به دست آوریم فرا روی ما آینده روشن قرار دارد.
نظر مقام معظم رهبری درباره ستاد ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان
دبیر ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری درباره این ستاد اظهار کرد: ایشان در یکی از سخنرانی‌های خود فرمودند: خوشبختانه یک معاونت فرهنگی در همین معاونت علمی درست کرده‌اند و کار خوبی می‌کند منتها سعی کنند راقیه باشد.

وی تصریح کرد: ۲ سال پیش هنگامی که درباره اکوسیستم نوآوری صحبت می‌کردیم این موضوع برای اکثر مردم غریب بود، اما اکنون بسیاری از نهاد‌ها پای کار آمده‌اند و اکوسیستم پا گرفته و بازار پولی و مالی خوبی ایجاد شده است.
کرمی با بیان اینکه برای کمک به استارتاپ‌ها کلاس‌های توجیهی برگزار شده است گفت: دوره تربیت مربی گری به کمک دانشگاه شریف برای استارتاپ‌ها برگزار شده و در تمام دانشگاه‌های ما مراکز نوآوری ایجاد شده است.
مشاور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری یادآوری کرد: آینده پیش روی شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در سال ۹۸ بسیار روشن است و امیدواریم تا به کمک یکدیگر بتوانیم محیط مناسب فرهنگی و اقتصادی دانش‌بنیان کشور را پیش ببریم.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی