استفاده از فضای خالی دانشگاه‌ها برای راه‌اندازی سرای نوآوری

شناسه خبر: 16148 سرویس: کسب و کار

دکتر اسماعیل قادری فر اظهار کرد: موضوع کم شدن دانشجو و خالی ماندن ظرفیت‌های پذیرش در حال حاضر در خیلی از دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد وجود دارد.


وی افزود: از طرف دیگر زیرساخت‌های مناسب و گسترده‌ای در دانشگاه‌هایی مثل دانشگاه آزاد داریم؛ بدان معنا که صندلی‌های خالی و پتانسیل در این دانشگاه‌ها زیاد شده و می‌توان به نحو احسنت از آن استفاده کنیم.
رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه در همین راستا اقدامات جدی با دانشگاه آزاد را شروع کرده ایم، بیان کرد: با صحبت‌هایی که با دانشگاه آزاد داشتیم بنا داریم این فضاهایی که دانشجو نمی‌پذیرند و خالی مانده اند را وارد جریان نوآوری کنیم.
قادری فر با تاکید بر اینکه بدین واسطه سراهای نوآوری وارد دانشگاه‌ها می‌شوند، گفت: در حال حاضر با هماهنگی‌هایی که انجام شده تاکنون ۳ سرای نوآوری در ۳ ساختمان بزرگ دانشگاه آزاد ایجاد شده است.

رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ۳ سرای نوآوری در این دانشگاه گفت: دانشگاه مدیریت و حسابداری دانشگاه آزاد در خیابان انقلاب، واحد تهران غرب در پونک و واحد علوم تحقیقات از جمله واحدهای دانشگاه آزادی هستند که در حال حاضر زیر بار فضای نوآوری می‌روند.
قادری فر خاطر نشان کرد: این فضاهایی که به خاطر کمبود یا نبود دانشجو خالی هستند بدین واسطه به فضای توسعه کسب و کار وارد می‌شوند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی