مجیدی: بازیکنانم درنیمه دوم پراشتباه بازی کردند

شناسه خبر: 41567 سرویس: ورزشی

سرمربی تیم المپیک ایران درباره نخستین دیدار تدارکاتی این تیم برابر ازبکستان گفت: بازیکنانم در نیمه دوم پراشتباه بازی کردند و شاید دلیل اصلی شکست ما به همین مساله باز می گردد.


«فرهاد مجیدی» پس از شکست یک برصفر تیم امید برابر ازبکستان درباره این دیدار عنوان کرد: درمجموع دیدار خوبی را از هر ۲ تیم شاهد بودیم و بازیکنان عملکرد مطلوبی داشتند.
وی افزود: در نیمه نخست بازی از سوی هر ۲ تیم به صورت متعادل دنبال می شد اما در نیمه دوم بازیکنان تیم ما دچار اشتباهات زیادی شده و کیفیت فنی بازی ما پایین آمد.
سرمربی تیم فوتبال امید ایران ادامه داد: معتقدم به دلیل همین اشتباهات به حریف موقعیت های فراوانی داده و نتیجه این دیدار را واگذار کردیم.
وی ابراز امیدواری کرد : بازیکنان امید در دیدار بعدی که با ازبکستان دارند عملکرد مناسب تری داشته باشند.
مجیدی درعین حال تاکید کرد: دیدارهای تدارکاتی مهمترین فرصت برای شناسایی نقاط ضعف تیم است. ازبکستان حریف بسیار خوبی بود و این دیدار به لحاظ فنی برای ما بسیار اهمیت داشت.
وی افزود: بازیکنان حریف محکم و فیزیکی بازی می کردند و این موضوع برای بازیکنان ما نیز مفید بود. همچنین تلاش کردیم از تعویض ها برای شناسایی نفرات به خوبی استفاده کنیم و به بازیکنان بیشتری میدان بدهیم.

سرمربی صربستانی تیم المپیک ازبکستان نیز پس از برد یک برصفر تیمش برابر تیم امید ایران گفت: بازیکنان ایران می توانستند در بازی اول دو تیم به تساوی دست یا بند.
«وبینکو درولوویچ» با بیان اینکه شاهد بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم بودیم، افزود: تصور می کنم بازیکنان تیم ایران در نیمه نخست عملکرد بهتری داشتند با این وجود ما در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و در نهایت موفق به گل زنی شدیم.
وی ادامه داد: پس از گل نتیجه را حفظ کردیم که از این بابت خوشحالم و به بازیکنان تیم خود افتخار می کنم چون در این دیدار تلاش خودشان را کردند تا برابر تیم قدرتمندی مثل ایران پیروز شویم.
سرمربی تیم فوتبال امید ازبکستان، تاکید کرد: ایران تیم بسیار قدرتمند و شایسته ای است که بازیکنان خوبی در اختیار دارد بازیکنان تیم ایران در این دیدار به ما فشار زیادی وارد کردند آنان همچنین چند موقعیت خوب گلزنی دراختیار داشتند و می توانستند به گل تساوی برسند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی