مازندران/ورزشی

نساجی و ماشین ‎سازی تبریز به تساوی رضایت دادند

شناسه خبر: 46847 سرویس: استانها

دیدار دو تیم نساجی مازندران و ماشین سازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور به تساوی بدون گل انجامید.


دیدار دو تیم که از ساعت ۱۷ امروز جمعه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر آغاز شد با پنج دقیقه وقت اضافه در دو نیمه و پس از ۹۵ دقیقه بازی پرتحرک هیچ گلی در پی نداشت تا هوادران نساجی دست خالی به خانه هایشان برگردند.

برای تیم نساجی در این دیدار نیما میرزازاد ، حامد شیری ، مجتبی بیژن، مجتبی ممشلی ، حسن جعفری ، سیدمحمد میری ، محمدعرفان معصومی ، علی‌اصغر عاشوری ، علی شجاعی ، رضا دهقانی و محمد عباس‌زاده بازی کردند.

حامد لک ، عزیز معبودی ، علی آل‌کثیر ، سامان نریمان‌جهان ، بابک مرادی ، شاهین ثاقبی ، احمدرضا زنده‌روح ، ادواردو دوس‌سانتوس ، شاهین توکلی ، فردین عابدینی و محمد قادری هم مردان خطیبی در این میدان بودند.

داوری این دیدار را محمدرضا اکبریان با کمک مهدی عالیقدر و محمد پورمتقی بر عهده داشتند. حسین سلیمانی داور چهارم بود، محمدحسین ترابیان و سعاد وفاپیشه کمک داوران اضافی بودند و حسین نجاتی هم ناظر داوری بود.


داوران این دیدار به سامان نریمان جهان ، فردین عابدینی ، حامد لک از تیم ماشین سازی و سیدمحمد میری و علی شجاعی از تیم نساجی کارت زرد دادند. البته حامد لک دو بار کارت زرد گرفت که دومین بار به خاطر حواشی پایان بازی بود که به همراه علی شجاعی این اخطار را دریافت کرد.

هر دو تیم در این دیدار سه تعویض انجام دادند که برای نساجی تعویض اول در دقیقه ۴۶ انجام شد که میلاد سرلک به جای محمدعرفان معصومی وارد بازی شد، تعویض دوم در دقیقه ۶۵ بود که رحمان جعفری جای محمد عباس‌زاده را گرفت و تعویض سوم هم در دقیقه ۸۵ با بیرون آمدن سیدمحمد میری و رفتن حسین زامهران به زمین رقم خورد.

تعویض نخست ماشین سازی هم در دقیقه ۷۵ با بیرون آمدن فردین عابدینی و ورود محمد سهرابی نژاد به زمین آغاز شد، تعویض دوم در دقیقه ۷۹ با رفتن قائم اسلامی‌خواه به زمین به جای ادواردو دوس‌سانتوس رقم خورد و سومین تعویض هم در دقیقه ۸۹ بود که علرضا مصطفایی به جای علی آل‌کثیر وارد بازی شد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی