مازندران

عملیات احداث واحدهای سیل‌زده مازندران تا پایان آذر ماه به اتمام می‌رسد

شناسه خبر: 47870 سرویس: استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان آذرماه عملیات ساخت واحدهای مسکونی به اتمام می‌رسد، گفت: اعتبار جدید برای ساخت و تکمیل واحدها نیاز نداریم.


خانی در ارتباط با آخرین اقدامات انجام شده برای ساخت و بهسازی واحدهای مسکونی سیل‌زدگان استان، اظهار کرد: عملیات بهسازی واحدهای تعمیری به اتمام رسیده و از 384 پرونده تشکیل شده واحدهای احداثی 64 واحد به بهره‌برداری رسیده عملیات ساخت سقف 186 واحد به اتمام رسیده و 143 واحد مسکونی هم در مرحله اتمام دیوارچینی هستند و برنامه داریم تا پایان آذر ماه به اتمام برسد.

وی با اعلام اینکه تاکنون 28 میلیارد تومان بلاعوض به افراد سیل‌زده پرداخت کردیم،گفت: در مجموع 40 میلیارد تومان اعتبار بلاعوض اختصاص پیدا کرده و به مرحله تکمیل سقف اتمام رسیده، عملیات سفت‌کاری 186 واحد به اتمام رسیده و 143 واحد مسکونی هم در مرحله دیوارکشی قرار دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران با اعلام اینکه بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان آذرماه عملیات ساخت واحدهای مسکونی به اتمام می‌رسد، افزود: اعتبار جدید برای ساخت و تکمیل واحدها نیاز نداریم.

خانی ادامه داد: تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای ساخت و بهسازی سیل‌زدگان 175 میلیارد تومان است که 115 میلیارد تومان آن را تاکنون پرداخت کردیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا این پروژه‌ها در مسیر قرار گرفته است که با سیل‌های بعدی دچار مشکل نشود،گفت: استعلامات لازم از مسؤولان امور آب دریافت کردیم از طرفی این واحدها به مدت یک سال بیمه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران خاطر نشان کرد: در استان مشکل خاصی بابت اجرا نداریم، تنها در چند واحد احداثی که رانش داشتند برای ساخت این واحدها در برخی نقاط مالکان زمین در اختیار داشتند که واحد مسکونی احداث شده و برای مالکانی که زمین در اختیار نداشتند از منابع طبیعی زمین دریافت کردیم، ممکن است ساخت این واحدها تا پایان سال طول بکشد، البته تسهیلات بلاعوض برای پرداخت اجاره بها این افراد انجام شده است.



منبع:فارس



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی