هدف ما افزایش یک شبه قیمت خودرو نیست/ تولید پژو در ایران ادامه دارد!

مدیرعامل ایران خودرو گفت: افزایش یک شبه قیمت خودرو از سیاست های ما نیست

شناسه خبر: 5044 سرویس: اجتماعی

مدیرعامل ایران خودرو هاشم یکه زارع: 🔹تلاش شده تا بعد از خروج پژو از ایران، خودروهایی که در این قرارداد ذکر شده بود در داخل و بدون حضور این کمپانی فرانسوی تولید شود.


مویر عامل ایران خودرو هاشم یکه زارع:
🔹تلاش شده تا بعد از خروج پژو از ایران، خودروهایی که در این قرارداد ذکر شده بود در داخل و بدون حضور این کمپانی فرانسوی تولید شود.
🔹مشکلاتی که بر سر تولید قطعه به وجود آمد در نهایت منجر به کاهش میزان تولید خودرو و تاخیر در تحویل خودروهای ثبت نامی شده است.
🔹خریداران خودرو مطمئن باشند که خودروهای ثبت نام شده هرچند با تاخیر اما حتما تحویل داده می‌شود.
🔹پیش فروش های صورت گرفته در سایت گروه صنعتی ایران خودرو با مجوز وزارت صنعت انجام شده است.
🔹طی دو هفته آینده نیز پیش فروش جدید انجام خواهد شد.

🔹تلاش شده تا بعد از خروج پژو از ایران، خودروهایی که در این قرارداد ذکر شده بود در داخل و بدون حضور این شرکت فرانسوی تولید شود که بر این اساس پژو ۳۰۱ سال آینده بدون حضور این شرکت فرانسوی به بازار عرضه خواهد شد.
🔹داخلی سازی در مورد خودروهایی صورت می گیرد که تیراژ تولید بالایی داشته باشند و در این راستا ساخت پژو ۲۰۰۸ در داخل در مرحله بعد قرار دارد.
🔹فرق حضور پژو و ترک ایران در سال ۹۱ و ۹۷ این بود که در سال ۹۱ پژو به ایران پشت کرد و هم اکنون عقب عقب ایران را ترک می کند.
🔹خریداران ۲۰۰۸ به نوبت در حال دریافت خودروهای خود هستند و طبق قرارداد خسارت ها و جریمه های تأخیر خود را دریافت خواهند کرد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی