ایران 5- یمن صفر؛ آسیا ایستاده بازی را تماشا کرد

شروع طوفانی تیم ملی کشورمون در امارات 2019

شناسه خبر: 5045 سرویس: ورزشی

یوز های ایرانی از ساعت 19:30 امشب کار خود در جام ملت‌های آسیا را آغاز کرده و به مصاف یمن رفته و امیدوار است با تدابیر کارلوس کی‌روش و تلاش ملی پوشان در این دیدار به برتری برسد و همانند کره جنوبی، شروع خوبی در این بازی‌ها داشته باشد؛ بازیکنان ایران با رویای قهرمانی در جام ملت‌ها به امارات سفر کردند و سعی دارند از همین ابتدا به موفقیت برسند ولی در سمت مقابل یمن نیز تلاش می‌کند همانند بحرین و اردن که شگفتی‌ساز ظاهر شدند، حداقل یک امتیاز از ایران بگیرند.


گزارش گلهای ایران به یمن:

ایران 1 - یمن صفر (دقیقه 12: مهدی طارمی): شوت پشت محوطه محکم سردار آزمون را سعود السوادی به طور ناقص برگشت داد تا مهدی طارمی مثل همیشه با فرصت‌طلبی به توپ برسد و با ضربه بغل پای دروازه یمن را باز کند.

ایران 2 - یمن صفر (دقیقه 23: گل به خودی سعود السوادی): ضربه ایستگاهی اعلام شده با خطای هند به سود ایران را اشکان دژاگه، کاپیتان ایران با شوت زمینی از فاصله 30 متری زد که توپ بعد از برخود به تیرک عمودی دروازه و کمر سعود السوادی تبدیل به گل شد.

ایران 3 - یمن صفر (دقیقه 25: مهدی طارمی): سانتر تماشایی رامین رضاییان از جناح راست زمین را مهدی طارمی با ضربه سری استثنایی به گوشه دروازه یمن فرستاد تا ایران با 3 گل از حریف خود پیش بیافتد.

یران 4 - یمن صفر (دقیقه 53: سردار آزمون): ارسال دژاگه از روی کرنر را ترابی در تیرک اول قطع کرد که سعد السوادی با شیرجه نه چندان موفق دفع کرد تا در ادامه توپ بعد از برخورد به بدن طارمی، در داخل محوطه 6 قدم مقابل پای سردار آزمون بیافتد و او با ضربه بغل پا گل چهارم تیم ایران را بزند؛ در این صحنه علاءالدین نعمان از پشت خط دروازه توپ را برگشت داد ولی کمک داور پشت دروازه اعلام کرد توپ تبدیل به گل شده است.

ایران 5 - یمن صفر (دقیقه 78: سامان قدوس): خطایی که سمت چپ زمین و در کنار خط کرنر روی مهدی ترابی اعلام شده بود را اشکان دژاگه به مقابل تیرک اول ارسال کرد که ضربه سر پورعلی‌گنجی به پشت محوطه جریمه را سامان قدوس با شوت روی پای تماشایی به تور دروازه یمن چسباند تا پنجمین گل ایران به زیباترین شکل به ثمر برسد.






مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی