مازندران

کارخانه نساجی مازندران مجددا سرپا می‌شود/ ورود دستگاه قضایی برای بررسی وضعیت کارخانه

شناسه خبر: 53181 سرویس: استانها

رئیس کل دادگستری استان از ورود دستگاه قضایی استان مازندران به موضوع وضعیت کارخانه شماره یک نساجی قائم‌شهر خبر داد و گفت: مقرر شد دستگاه‌ها که قابلیت تعمیر دارد، اقدام لازم صورت گیرد و مجددا استفاده و راه‌اندازی شود.


حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان درباره پیگیری وضعیت کارخانه نساجی شماره یک شهرستان قائم‌شهر اظهار کرد: در راستای تاکید رئیس قوه قضاییه مبنی برحمایت از واحدهای تولیدی طی دو مرحله رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائم‌شهر از این کارخانه مزبور بازدید کرده و از نزدیک مشکلات، کمبودها و نواقص موجود در این کارخانه را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: دو جلسه با حضور نمایندگان دستگاه قضایی این شهرستان و اعضاء شورای تامین حوزه قضایی در راستای ساماندهی وضعیت کارخانه و رفع مشکلات کارگران برگزار شد و طی آن هماهنگی‌های لازم صورت گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران در ادامه بیان کرد:‌ از تمامی دستگاه‌های موجود در کارخانه لیست‌برداری و مقرر شد دستگاه‌ها که قابلیت تعمیر و اورهال دارد، اقدام لازم صورت گیرد و مجددا استفاده و راه‌اندازی شود و آن بخش که قابل تعمیر و احیاء نیست، در یک انبار جداگانه قرار داده و با انجام مزایده و نظارت دادگستری به فروش برسد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد دستگاه‌های جدید جایگزین شوند، همچنین به کارگران نساجی هم تذکرات لازم در جهت احیاء نساجی و زنده نگاه‌داشتن کارخانه و استفاده بهینه و حداکثری داده شد.


وی افزود: این امر بازتاب خوبی در میان کارگران داشته و امید دوباره در میان کارگران زحمتکش برای احیای دوباره و به اوج رسیدن این کارخانه ایجاد شده که با همت و تلاش همه مدیران این شهرستان و کارگران قابل اجرا است.

اکبری تاکید کرد: با اقدامات صورت گرفته و پیگیری‌های بعدی، امید است کارخانه همانند سال‌های گذشته، مجددا سرپا و فعال شود.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در خصوص کارخانه نساجی مازندران معروف به کارخانه شماره سه انجام گرفته که با اتمام کارهای اولیه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی