چهارمین کنفرانس بین المللی ترکیبیات، رمزنگاری، علوم کامپیوتر و محاسبات

برگزاری چهارمین دوره کنفرانس I4C

شناسه خبر: 54261 سرویس: آموزشی

چهارمین کنفرانس بین المللی ترکیبیات، رمزنگاری، علوم کامپیوتر و محاسبات در دانشگاه علم و صنعت ایران مورخه 29 و 30 آبان 1398 برگزار شد. آقای پروفسور مهدی علائیان دبیر کنفرانس و رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت مقدم 150 دانش پژوه و دانشمند این حوزه را گرامی داشتند.


جناب آقای پروفسور مهدی علائیان با عرض سلام و خیر مقدم خدمت پژوهشگران و دانشمندان در حوزه ترکیبیات، رمزنگاری، علوم کامپیوتر و محاسبات بیان کردند، چهارمین کنفرانس i4c در دانشگاه علم و صنعت شد و پیشرفت قابل توجهی در کیفیت و کمیت مقالات داشته ایم و تاکنون توانستیم بعضی از مقالات دوره های قبلی این کنفرانس را در مجلات معتبر علمی پژوهشی به چاپ برسانیم.
همچنین وی فرمود: اهداف ما ایجاد بستر و گسترش کارگروهی، محیط با نشاط علمی و امکان تبادل نظر رودررو است.
دکتر علائیان ذکر کرد: در همین راستا، مجله نیچر با ارائه نموداری نشان داد که تولید علم در سال 2019 میلادی کلاً گروهی شده و نویسنده ها چند ملیتی شده اند.
وی اضافه کرد: یکی از اهداف مهم دیگر، توسعه تحقیقات بین رشته ای اثر گذار است. ما اعتقاد داریم که چنین تحقیقاتی باید در راستای توسعه فناوری جهت رونق تولید ملی باشد. یعنی انتظار آن است که تحقیقات به گونه ای باشد که در جهت حل مشکلات جامعه و یافتن راه حل برای آن باشد، که لازمه آن نابغه پروری در جامعه است.
وی افزود: در این کنفرانس 283 مقاله به دبیرخانه کنفرانس رسیده که 144 مقاله جهت ارائه پذیرش شده اند.
چهارمین کنفرانس بین المللی ترکیبیات، رمزنگاری، علوم کامپیوتر و محاسبات

همچنین ایشان اشاره کردند: 26 نفر از دانشمندان خارجی تقاضای شرکت در کنفرانس i4c را داشته اند که به دلیل مشکلات اخیر نتوانسته اند در کنفرانس حضور پیدا کنند.
وی در انتها با تشکر از مسئولان دانشگاه، اعضای کمیته علمی و اجرائی و داوران محترم، به سخنان خود پایان داد.

تمام./



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی