مازندران/ورزشی

سرمربی نساجی: نساجی در کسب نتیجه موفق عمل نکرد

شناسه خبر: 59456 سرویس: استانها

سرمربی نساجی قائمشهر گفت: تیمش از لحاظ فنی در نیم فصل اول خوب بود، ولی در کسب نتیجه موفق عمل نکرد


محمدرضا مهاجری عصر پنجشنبه شب در کنفرانس خبری پیش از دیدار هفته پانزدهم تیمش برابر شهر خودرو در قایمشهر گفت : در نیم فصل دوم می توانیم با ادامه این روند و انعقاد قرارداد با چند بازیکن جدید مشکل عدم موفقیت نساجی نیز رفع می شود.
وی همچنین از زمین چمن شهید وطنی قایمشهر نیز انتقاد کرد و اضافه کرد : چمن مصنوعی زمین استادیوم شهید وطنی توان مضاعفی را بازیکنان ما درتمرین می گیرد.
وی در مورد شکست تیمش برابر ذوب آهن اصفهان در زمین میزبان نیز اظهارداشت : شکست برابر ذوب آهن اصفهان یک اتفاق بود و امیدواریم که در سایر دیدارهای تیممان تکرار نشود.
مهاجری اضافه کرد : ما در دیدار با ذوب آهن اصفهان بازی خوبی انجام ندادیم و نزدیکی بازی های لیگ نیز مقدار زیادی تیم ما را دچار مشکل کرد و باید برنامه ریزی کنیم که در نیم فصل دوم این مشکلات تکرار نشود.
سرمربی نساجی قائمشهر خاطرنشان کرد : پس از دیدار با ذوب آهن به دلیل نزدیکی دیدار مان با شهر خودرو، ما صرفا فرصت ریکاوری داشتیم و بیشتر وقتمان را برای کارهای روحی و روانی پس از شکست با ذوب آهن گذاشتیم.
مهاجری گفت : به هر حال ما دیدار سختی را در برابر تیم خوب شهر خودرو در استادیوم شهید وطنی ( فردا جمعه ۲۲ آذرماه) داریم و برنامه اصلی ما این است که بتوانیم از این دیدار نتیجه بگیریم.

وی در مورد داوری این دیدار نیز اضافه کرد : اگرچه حرف و حدیث هایی پشت سر این داور ( بنیادی فر) گفته می شود، ولی امیدواریم که اشتباه داوری بار دیگر گریبان تیم ما را نگیرد و این داور خوبمان در بازی فردا عادلانه سوت بزند.
وی یادآور شد : در هر صورت بازی فردا برای ما به منزله پایان نیم فصل اول است و ما یک دیدار معوقه با پرسپولیس داریم که احتمال می رود که این بازی نیز پس از دیدار گل گهر سیرجان با پیکان برگزار شود.
وی از علیاری، شجاعی و سرلک به عنوان بازیکنان غایب تیمش در بازی فردا برابر شهر خودرو مشهد اعلام کرده که به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهند داشت.
تیم نساجی قائمشهر در هفته ۱۵ رقابت های فوتبال لیگ برتر فردا میزبان تیم شهر خودرو و یاران یحیی گل محمدی است.
نساجی قائمشهر از ۱۳ دیدار لیگ برتر با ۱۲ امتیاز در رده رده دوازدهم جدول و شهر خودرو با همین تعداد بازی و ۲۴ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی