مازندران

معاون استاندارمازندران: محور مقاومت با شهادت سردار سلیمانی تقویت می‎شود

شناسه خبر: 60747 سرویس: استانها

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندارمازندران گفت: محور مقاومت در منطقه با شهادت سپهبد قاسم سلیمانی بیش از گذشته تقویت خواهد شد.


حسین حسن نژاد عصر روز شنبه در آیین گرامی داشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی که با حضور مدیران و کارکنان استانداری مازندران در محل نمازخانه استانداری در ساری برگزار شد گفت : اگروجود سردار سلیمانی برای آمریکا به دلیل نقشش در برهم زدن نقشه های این کشور در خاورمیانه غیر قابل تحمل بود، پس از شهادت ایشان به دلیل حضور قوی تر نیروهای مقاومت و همراهی آنها از سوی آزادیخواهان منطقه غیر قابل تحمل تر می شود.
وی اضافه کرد : همه کسانی که به عظمت ملت و کشورشان در منطقه فکر می کنند و خود را جز نیروهای محور مقاومت می دانند به طور یقین انتقام سختی را از آمریکا بابت شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی الهمندس خواهند گرفت و محور مقاومت بیش از گذشته در منطقه تقویت خواهد شد.
فرصت طلایی برای محور مقاومت
معاون استاندار مازندران گفت : حضور مردم در خیابان ها پس از انتشار خبر شهادت سردار قاسم سلیمانی در ایران نشان داد که مردم همواره کسانی که پشتیبان اسلام و نظام باشند عزیز می شمارند و حمایت خواهند کرد.
حسن نژاد افزود: این حضور مردم در خیابان ها و پس از آن شرکت در نماز جمعه در طول سال های اخیر کم سابقه بود و عاشورای دیگری را در سطح کشور و منطقه ایجاد کرد و حمایت آحاد مردم از محور مقاومت فرصت طلایی را در اختیار این نیروها برای حضور مقتدرتر در منطقه فراهم آورد.
وی اضافه کرد: همچنین به آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی نیز نشان داده که حضور ایران در منطقه برای برقراری ثبات و امنیت تاثیر گذار خواهد بود و نمی توانند بدون حضور جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت در منطقه امنیت داشته باشند.
برهم زدن نقشه آمریکا در منطقه
رییس ستاد انتخابات مازندران گفت : خشم آمریکا از سردار قاسم سلیمانی و ترور سردار دلها ، ناشی از برآب شدن نقشه این کشور در خاورمیانه از سوی این شهید سرافراز ایران و همرزمانش در قالب محور مقاومت بود.

حسن نژاد افزود : خاورمیانه منطقه حساس در جهان محسوب می شود و استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا به دنبال پیاده کردن نقشه های خود برای تسلط بیشتر در این منطقه بود، وجود سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ایران باعث شد تا تمام برنامه های آمریکا در این منطقه حساس جهان خنثی شود.
وی تشکیل امپراطوری داعش را در منطقه از برنامه های مهم آمریکا در منطقه بیان کرد که با حضور سردار سلیمانی و همراهی مردم و نیروهای محور مقاومت این امپراطوری نابود شد و آمریکا در رسیدن به اهدافش ناکام ماند.
وی خاطرنشان کرد: در حالی آمریکاییان فکر می کنند که با شهادت سردار سلیمانی می توانند به بخشی از اهداف و برنامه های خود در منطقه خاورمیانه دست پیدا کنند که ما در ایران نیروهایی زیادی همانند این سردار بزرگ اسلام و انقلاب داریم که با پرورش در دامن مکتب اسلام ، بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی می توانند راه این شهید را ادامه دهند.
حسن نژاد اظهارداشت : اگرچه فقدان سردار قاسم سلیمانی برای دوستداران و علاقه مندان سردار دلها به دلیل ویژگی شخصیتی و رفتاری سخت و جانکاه است، ولی با توجه به توانایی نظام و انقلاب اسلامی ایران برای زایش نیروهای همانند ایشان، تحمل این فقدان را برای مردم و نظام کمتر کرد.

منبع:ایرنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی