مازندران/سیاسی

۵۲۶ شعبه اخذ رای ساری و میاندورد تعیین شد

شناسه خبر: 68294 سرویس: استانها

فرماندارشهرستان ساری می‌گوید: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندرود ۵۲۶ شعبه اخذ رای مصوب شد.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، عباسعلی رضایی افزود: ۳۹۳ شعبه اخذ رای ثابت و ۱۳۳ شعبه نیز به صورت سیار برای دوم اسفندماه سال جاری کار اخذ رای از رای دهندگان واجد شرایط در این شهرستان ها را انجام می دهند.
وی اضافه کرد : در مجموع ۸ هزار و ۵۰۰ نفر اعم از نیروهای اجرایی، نظارت و بازرسی کار برگزاری یازدهمین دوره انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد را انجام می دهند.
وی اظهارداشت : از سوی ستاد انتخابات استان تهران، یک شعبه سیار به عنوان حوزه فرعی این استان برای حوزه انتخابیه ارامنه شمال پیش بینی شد که این شعبه در خیابان رودکی ( شهبند) است و هموطنان اقلیت ها می توانند با مراجعه به این شعبه سیار رای بدهند.
فرماندار شهرستان ساری افزود: هم اکنون تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شد و مشکلی برای برگزاری این رویداد مهم سیاسی وجود ندارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران همزمان با سراسر کشور دوم اسنفدماه در ۳ هزار و ۸۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برگزار می شود و ۵۸ هزار نیروی انسانی کار برگزاری و امنیت این رویداد مهم سیاسی را در مازندران بر عهده دارند.
در مازندران ۱۵۱ کاندیدا برای کسب ۱۲ کرسی مردم در بهارستان در ۹ حوزه انتخابیه با هم رقابت می کنند که ۲۵ کاندیدا مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد است که دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی