رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور گفت: اجرای طرح «پویش لبخند مهربانی زمستانه» با توجه به سرمای زمستان و نیاز مبرم خانواده‌ها و مددجویان تحت پوشش، همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شد.

اجرای طرح "پویش لبخند مهربانی زمستانه" در کشور

شناسه خبر: 7108 سرویس: اجتماعی

محمد‌علی کوزه‌گر اظهارداشت: مهم‌ترین هدف معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی هدایت خیران و کمک‌های آنان به سمت نیازمندان و محرومان واقعی جامعه بوده و در این راستا طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.


رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور افزود: در حال حاضر و با توجه به سرمای زمستان و نیاز مبرم خانواده‌ها و مددجویان تحت پوشش این طرح با هدف تهیه لباس گرم و همچنین وسایل گرم‌کننده برای خانواده‌های تحت پوشش در استان از ابتدای فصل زمستان آغاز شد.

کوزه‌گر با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی تنها متولی مقابله با آسیب‌های اجتماعی در کشور است، گفت: دامنه وسیعی از اقشار کشور از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند و متاسفانه این اقدامات از دید بخش وسیعی از مردم پنهان است.

وی با اشاره به جامعه 5 میلیون نفری که مستقیم از خدمات بهزیستی استفاده می‌کنند، افزود: بهترین نوع خدمات در مراکز بهزیستی به بیش از 120هزار معلول و ناتوان ارائه می‌شود.


رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توانمندسازی بهزیستی کشور با تاکید بر توانمند سازی مددجویان بر اساس ایجاد اشتغال پایدار به یک هزار و 760 شغل ایجاد شده در سال جاری اشاره و تصریح کرد: همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی صد هزارمین واحد مسکونی به جامعه هدف بهزیستی اهدا خواهد شد.

کوزه‌گر گفت: اجرای طرح پویش زمستانه «لبخند مهربانی» با هدف جمع‌آوری کمک برای خرید لباس گرم ویژه کودکان مناطق کم‌برخوردار توسط بهزیستی همچنان در حال اجراست.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی