آناتولی:

رهبر ایران اعلام کرد که هیچ فرد عاقلی در ایران کمک آمریکا را قبول نمی کند

شناسه خبر: 71666 سرویس: بین الملل

تارنمای خبرگزاری آناتولی ترکیه روز یکشنبه نوشت: آیت الله سید علی خامنه ای رهبر عالی ایران اعلام کرد که هیچ فرد عاقلی در ایران کمک های آمریکا که متهم به تولید ویروس کرونا است را قبول نمی کند.


تارنمای آناتولی در خبری با تیتر " رهبر عالی ایران درخواست کمک آمریکا را رد کرد" نوشت: آیت الله خامنه ای روز جاری در یک سخنرانی زنده تلویزیونی خواست آمریکا برای ارسال کمکهای بهداشتی به ایران متعاقب شیوع ویروس کرونا را عجیب خواند.

این خبرگزاری افزود: رهبر عالی ایران با بیان اینکه آمریکا خود در مبارزه با کرونا کاستی های بسیاری دارد و این را مسوولین مختلف بکرات به زبان آورده اند، گفت: آمریکا اگر دارای امکانات است در مرحله نخست این را برای مردم خود بکار بگیرد.

به نوشته آناتولی، آیت الله خامنه ای با اشاره به اینکه آمریکا خود متهم به تولید ویروس کرونا است، گفت: در این شرایط کدام انسان عاقلی کمک از این کشور را قبول می کند.

خبرگزاری اخلاص نیز در خبری با تیتر " رد پیشنهاد کمکهای آمریکا از سوی رهبر ایران" نوشت: رهبر عالی ایران روز جاری با غیرقابل اعتماد خواندن مسوولین آمریکایی گفت: در میان دشمنان جمهوری اسلامی، آمریکا خبیث‌ترین دشمن است و مسوولین آن انواع رذائل اخلاقی اعم از دروغگویی، وقاحت، طمع ورزی، ظالم بودن ، بی رحم بودن و تروریست بودن را نیز دارند.


این خبرگزاری افزود، رهبر عالی ایران گفت: در شرایطی که آمریکا متهم به تولید ویروس است ممکن است داروهای ارسالی آن کشور، ویروس را در ایران شایع تر و یا ماندگارتر کند و یا حتی افرادی را برای سنجش اثرگذاری ویروس به ایران بفرستد و به همین دلیل سخنان آمریکایی را نمی توان قبول کرد.

پایگاههای خبری سون دقیقه و خبرلر که از پایگاههای خبری مهم ترکیه هستند نیز خبر یاد شده را با تیتر رد پیشنهاد کمک آمریکا از سوی رهبر عالی ایران به اطلاع مخاطبین خود رسانده اند.

منبع:ایرنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی