۹۲۸ طرح اشتغالزایی تا پایان دهه فجر به بهره برداری می رسد

قائم مقام صندوق کارآفرینی امید گفت

شناسه خبر: 7216 سرویس: کسب و کار

قائم مقام صندوق کارآفرینی امید گفت: از ابتدای سال جاری هزارمیلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی درکشور پرداخت شده که تاپایان دهه فجر۹۲۸طرح دراین زمینه به بهره برداری میرسد.


محمد کرمانی نژاد صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه فرش دستباف در سنندج، اظهارداشت: امسال هزار میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ملی به صندوق کارآفرینی امید اختصاص یافت که در قالب تسهیلات اشتغال روستایی به متقاضیان پرداخت شد.

به گزارش آیان نیوز به نقل از مهر، وی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر امسال ۹۲۸ طرح اشتغال زایی با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینی امید در سطح کشور به بهره برداری می رسد، افزود: با اجرایی شدن این طرح ها ۱۵ هزار و ۵۰۰ شغل در سطح کشور ایجاد می شود.

قائم مقام صندوق کارآفرینی امید ادامه داد: همچنین امسال از سوی کارگروه های اشتغال کشور ۳۵ هزار طرح به این بانک معرفی شد که پس از بررسی های مختلف ۲۱ هزار طرح مصوب شده که با اجرای آن تا سال آینده ۵۳ هزار شغل دیگر ایجاد می شود.

کرمانی نژاد یادآور شد: در کردستان هم ۳۵ میلیارد تومان از منابع داخلی و صندوق توسعه جذب شده که با پرداخت هزار و ۹۱ فقره تسهیلات، هزار و ۲۳۵ شغل ایجاد می شود.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه حمایت از طرح های کارآفرینی از اولویت های این صندوق است، بیان کرد: صندوق کارآفرینی امید دنبال اشتغال زایی است و تفاوت آن با سایر بانک ها در این است که هدف صرف پرداخت وام نیست.

۱۵۵ فقره تسهیلات در حوزه فرش دستباف در کردستان پرداخت شده است

مدیر صندوق کارافرینی امید استان کردستان نیز با اشاره به اینکه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در راستای حمایت از کالای ایرانی پرداخت شده است، گفت: این صندوق ۱۵۵ فقره تسهیلات در حوزه فرش دستباف با ۲۴ میلیارد ریال اعتبار پرداخت کرده است.

فرزان عزت پور با اشاره به اینکه کردستان در حوزه فرش ظرفیت خوبی دارد، اظهار داشت: خط اعتباری ویژه نیز برای خرید فرش در نظر گرفته شده که تا سقف ۲۰ میلیون تومان پرداخت می شود.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی