شانس کم ایران برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲

شناسه خبر: 74040 سرویس: ورزشی

یکی از رسانه‌های ویتنامی گزارشی درباره شانس تیم ملی فوتبال ایران برای صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ منتشر کرد.


یک رسانه ویتنامی در خصوص حضور اسکوچیچ در تیم ملی فوتبال ایران نوشت: یکی از مربیان سرشناس فوتبال (ویلموتس)، مدتی پیش هدایت تیم ملی ایران را بر عهده گرفت، اما او نتوانست در این تیم موفق باشد و در نهایت ایران را ترک کرد. پس از ویلموتس، اسکوچیچ هدایت ایران را بر عهده گرفت. هدف اول او برتری مقابل کامبوج و هنگ کنگ است.

تیم ملی فوتبال ایران شماره یک در آسیا بوده و در بسیاری از جام‌های جهانی شرکت کرده است. ایران در حال حاضر در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، ۶ امتیاز و در گروه C پس از عراق و بحرین در رده سوم جدول قرار دارد. ایران به اندازه کافی شانس برای ورود به مرحله بعدی رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا ندارد.

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار با عراق شکست خورد و همین باخت باعث شد تا ویلموتس از هدایت ایران استعفا کند. در واقع در سطح آسیا، عراق هیچ شباهتی به ایران ندارد، اما این باخت باعث شد تا مربیان و دستیاران مارک ویلموتس غرامت این شکست را بپردازند و این مربی بلژیکی به شکل بدی تیم ملی فوتبال ایران را ترک کند.


اسکوچیچ مدعی است اطلاعات زیادی در مورد فوتبال آسیا و حریفان تیم ملی ندارد، اما امیدوار است در ۴ بازی آینده به برد و مرحله بعدی برسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی