اولین اظهار نظر رییس کمیته انضباطی درباره بازی جنجالی فولاد و استقلال

شناسه خبر: 80949 سرویس: ورزشی

رییس کمیته انضباطی گفت: گزارشات بازی فولاد و استقلال واصل شده است و در جلسه‌ای که با حضور تمامی اعضا برگزار می‌شود تصمیم می‌گیریم که افراد حضوری به کمیته بیایند و یا دفاعیه ارسال کنند.


ابوالفضل حسن‌زاده درباره جلسه‌ای که پیرامون اتفاقات بازی فولاد و استقلال انجام شد اظهارداشت: فقط می‌توانم در این حد بگویم که گزارشات واصل شده است. به امید خدا در جلسه‌ای که با حضور تمامی اعضای کمیته انضباطی برگزار خواهد شد تصمیم می‌گیریم که افراد، دفاعیه ارسال کنند یا حضوری به اینجا بیایند.

وی در پاسخ به این پرسش که فرهاد مجیدی هم ممکن است به کمیته انضباطی دعوت شود، گفت: کسانی که گزارشات علیه‌شان است و کسانی که برای توضیحات شاید به حضورشان نیاز باشد، ممکن است حضور پیدا کنند.

رییس کمیته انضباطی در ادامه خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی هر وقت گزارشی واصل شده، رسیدگی کرده است. در خصوص بازی‌ها ناظر انضباطی هم معرفی می‌کنیم و بر اساس گزارشات آنها هم بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم. فعلا فقط یک هفته از مسابقات برگزار شده است. ما از حداکثر پتانسیل‌های لازم استفاده خواهیم کرد.

وی درباره اینکه دقیقا چه کسانی به کمیته انضباطی دعوت می‌شوند، بیان داشت: طبق مقررات حالت محرمانه دارد و صراحتا ممنوع هستیم؛ هر وقت فرایند تحقیقات تکمیل شود اعلام می‌کنیم. یا به صورت حضوری و یا به صورت غیرحضوری این جلسه برگزار می‌شود.


حسن‌زاده درباره اینکه آیا درست است که سید مهدی سیدعلی اظهاراتی را علیه مجیدی در گزارشش نوشته است، گفت: متن گزارش را اجازه بدهید که نگوییم و افشا نکنیم.

وی درباره تغییرات به وجود آمده در اساسنامه فدراسیون فوتبال و اینکه آیا استقلال کمیته انضباطی و اخلاق کاهش پیدا می‌کند یا خیر نیز اظهار داشت: آن چیزی که به کمیته انضباطی مربوط می‌شود همیشه استقلال داشتیم و همچنین وجود دارد. درباره بقیه حوزه‌ها نمی‌توانم صحبت کنم.

رییس کمیته انضباطی در پایان راجع به اینکه برخورد خاصی با کسانی که درباره برگزار شدن یا نشدن لیگ صحبت کردند می‌شود یا خیر، گفت: دفاعیه‌ای ارسال شده است و در شرف تصمیم‌گیری هستیم. بعضی از بازیکنان که اظهار نظر کردند برایشان ابلاغیه ارسال شده و منتظر تکمیل شدن دفاعیه هستیم تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی