در صورت اثبات قصور، سلطانی فر استیضاح خواهد شد

شناسه خبر: 86491 سرویس: سیاسی

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به کلید خوردن سئوال وزیر ورزش، گفت: در صورت قصور وزیر ورزش در موضوع عقد قرارداد ویلموتس، استیضاح وی در دستور کار قرار می‌گیرد.


احمد راستینه در واکنش به جریمه 6 میلیون و 137 هزار یورویی فیفا بابت قرارداد مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی، اظهار کرد: عقد قراردادهای بدون پشتوانه حقوقی در حوزه ورزش به ویژه در فوتبال موجب خسارت‌های زیادی به بیت المال شده و در زمینه حق مردم، مجلس به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس یازدهم افزود: طی تماس تلفنی که با وزیر ورزش داشتم، او معتقد بود که فیفا نسبت به رأی صادره در حق ایران اجحاف کرده است اما سئوال این است چرا نباید از افراد حقوقی توانمند در تنظیم قراردادهای مهم خارجی استفاده شود که شرایط برای باج خواهی و سوء استفاده برخی افراد فراهم شود.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی روابط ناسالم در پشت پرده این قرارداد وجود داشته که ما قصد داریم این پرونده را در کمیسیون اصل 90 به شکل جدی مورد بررسی قرار دهیم تا دستگاه‌های نظارتی از بالاترین تا پایین ترین سطح برخورد شود.

راستینه با یادآوری اینکه طرح سئوال از وزیر ورزش در این رابطه کلید خورد، گفت: در صورتی که قصور سلطانی فر در این پرونده اثبات شود، استیضاح وزیر ورزش نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیس کمیته تربیت بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مردم بدانند در زمینه حقوق بیت المال این مجلس حساس است و اجازه هیچ گونه سوء استفاده به افراد داده نخواهد شد و این پیگیری‌ها تا حصول نتیجه پایانی ادامه خواهد داشت.

منبع: خانه ملت



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی