استخدام بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فرزند ایثارگر

شناسه خبر: 86697 سرویس: کسب و کار

تفاهم نامه ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.


عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس دوشنبه ۲۴ شهریور در آیین مبادله تفاهم نامه احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه ایثارگران فارس که با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، افزود: تکریم و بزرگداشت خانواده شهدا، تکریم ملت ایران است، چرا که این خانواده‌ها سرمایه‌های ملی و معنوی کشور محسوب می‌شوند.
او ادامه داد: از سال ٩٥ تاکنون ١٥١ قطعه زمین برای ساخت مسکن ایثارگران واگذار شده و ٣٥٠ نفر از خانواده‌های ایثارگران و شهدا توانسته‌اند از مزایای زمین اهدایی استفاده کنند.
استاندار فارس با بیان اینکه ۱۷۳۵ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران استان از سال ۹۲ تا سال گذشته از تسهیلات تخصیص یافته به میزان ۱۷ میلیارد ریال بهره‌مند شده‌اند، گفت: سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در دستور کار استانداری و مدیران دستگاه‌های اجرایی فارس قرار دارد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با اشاره به وجود ۱۵ هزار شهید در این استان، بیان کرد: فارس دارای بیشترین تعداد ادارات بنیاد شهید در کشور است.

رجبعلی راهی ادامه داد: طی سال‌های گذشته بیش از ۲۰۰ واحد مسکونی در فارس ساخته نشده بود، اما مقرر شده تا ۱۰ هزار واحد دیگر احداث شود.
استاندار فارس گفت: طی سال‌های ۹۲ تا ۹۸ بالغ بر ۲ هزار و ۵۷۸ نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در استان فارس به استخدام دستگاه‌های دولتی و خصوصی درآمده‌اند.
در این جلسه علاوه بر امضای تفاهم نامه تامین مسکن، ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان فارس، از کتاب‌های فرهنگ اعلام شهدای عشایر کشور به نام «مرد راه» رونمایی شد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی