هیات علمی جدید در دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند

شناسه خبر: 86749 سرویس: کسب و کار

رییس دانشگاه فرهنگیان، از تحقق حدود ۳۷ درصدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: در صدد هستیم در سال تحصیلی جدید این میزان تحقق به ۵۰ درصد برسد.


آقای دکتر حسین خنیفر، صبح امروز در آئین بازگشایی پردیس‌ها و مراکز آموزشی این دانشگاه در پردیس نسیبه تهران، ضمن تشکر از حضور میهمانان دو وزارت آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم، همچنین استادان، دانشجو معلمان و مدیران دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور و خبرنگاران تلاشگر که به صورت حضوری و مجازی در این نشست حضور داشتند، بهار تعلیم و تربیت را تبریک گفت.
آقای دکتر خنیفر، با اشاره به اوضاع حاکم بر کشور تصریح کرد: ما به کرونا ثابت کردیم آموزش تعطیل بردار نیست. آموزش باید در هر شرایطی مسیر خود را طی کند.
وی از تغییر نوع آموزش و فشرده شدن آن در زمان کرونا سخن گفت و تأکید کرد: آموزش یا مدرسه بدون مرگ است. معلمان ما باید برای ارائه آموزش‌های تلفیقی، ترکیبی و LMS آمادگی کامل داشته باشند.
این مقام مسؤول، با اشاره به تغییر فناوری در عصر حاضر ادامه داد: فناوری در حال تحول است. مهم‌ترین وظیفه ما ارائه آموزش تام و تمام است.
رییس دانشگاه فرهنگیان، از تحقق حدود ۳۷ درصدی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: در صدد هستیم در سال تحصیلی جدید این میزان تحقق به ۵۰ درصد برسد.

آقای دکتر خنیفر، فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در راستای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه را نیز مثبت ارزیابی کرد و با اشاره به بازنگری دروس در دانشگاه فرهنگیان گفت: در این دانشگاه ۲۰ برنامه درسی کارشناسی و کارشناسی ارشد بازنگری و به روز رسانی شده است.
این مقام مسؤول، هرم هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان را گسترش یافته خواند و تصریح کرد: در تلاش هستیم ۲۰۰ عضو هیأت علمی جذب این دانشگاه شود. پرونده ۱۶۰ نفر از این افراد بررسی و آماده استخدام است.
وی، یادآور شد: پیش از این دانشگاه فرهنگیان، دارای ۸۰۰ عضو هیأت علمی بود.
آقای دکتر حسین خنیفر، در پایان اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان را به عنوان پیشکسوتان پر افتخار دانشگاه معرفی کرد و افزود: این عزیزان به درستی و شایستگی برای تربیت و آموزش دانشجو معلمان در تلاش و تکاپو هستند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی