نامجومطلق: محکوم به برد مقابل الاهلی هستیم

شناسه خبر: 86758 سرویس: ورزشی

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد مقابل الاهلی هستیم.


«مجید نامجو مطلق» سرمربی استقلال روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار برابر الاهلی عربستان، اظهار داشت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در راه بودیم. دلیل آن هم این بود که راننده مسیر را بلد نبود و از این بابت بسیار عصبانی هستم.

وی ادامه داد: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از الاهلی داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به برد هستیم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که بعد از بازی گفتم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و بخاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند اما نیمه دوم شرایط عوض شد و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم.

وی افزود: در واقع ما به تیم مقابل و تفکر آن‌ها کاری نداریم و انگیزه بازیکنان خودمان مهم است. با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان خواهیم جنگید.

نامجو مطلق در پایان این نشست خبری، گفت: این اتفاقی که امروز برای ما رخ داد و یک ساعت در راه بودیم، امیدوارم آخرین اتفاق باشد و تکرار نشود. فردا بازی مهمی پیش روی ماست و نیاز به تمرکز داریم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و الاهلی عربستان روز چهارشنبه ۲ مهر و ساعت ۱۸.۳۰ برگزار می‌شود. استقلال برای صعود از گروه خود باید تیم عربستانی را شکست دهد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی