گل‌محمدی: منتظر یک بازی سراسر هجومی از پرسپولیس باشید

شناسه خبر: 86769 سرویس: ورزشی

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه شاگردانش انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل الشارجه دارند، گفت: فردا یک بازی سراسر هجومی را از تیم ما شاهد خواهید بود و طبیعی است که موقعیت‌های گلی هم به وجود بیاوریم.


یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الشارجه امارات در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: بازی سخت و حساسی را در پیش داریم و تقابل با الشارجه یکی از سخت‌ترین مسابقات ما در لیگ قهرمانان خواهد بود. این مسابقه و امتیازات آن می‌تواند به ما کمک کند تا در لیگ قهرمانان باقی بمانیم.

وی افزود: برابر الشارجه با تمام توان و نیرو بازی می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در طول مسابقه و تمرکز بالا کار را پیش ببریم. حریف تیمی است که از موقعیت‌هایش به خوبی استفاده می‌کند و بازیکنان خوبی را نیز در خط حمله دارد. آنها خیلی خطرناک در زمین ظاهر می‌شوند و اگر بخواهیم مقابل این تیم تمرکز نداشته باشیم به مشکل خواهیم خورد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم با ارائه بازی خوب به هدفمان برسیم بازیکنان ما آماده بازی هستند و از حساسیت و اهمیت این مسابقه آگاهی دارند با این حال فکر می‌کنم فردا شاهد یک بازی جذاب فنی و خوب از سوی بازیکنان پرسپولیس باشیم امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد و سه امتیاز بازی برای ما باشد.

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌هایش در مورد تقابل پر گل تیمش در بازی رفت برابر الشارجه و اینکه پرسپولیس برای صعود به برد در این مسابقه نیاز دارد، خاطرنشان کرد: الشارجه یکی از تیم‌های واقعاً خوب حاضر در مسابقات امسال است. البته ما در گروهی قرار گرفتیم که تمام تیم ها شانس صعود به مرحله بعد را دارند. ما تیم خوبی هستیم و از زمانی که به قطر آمدیم در مسابقات ما نمایش خوبی را ارائه دادیم ما سه بازی انجام دادیم که ۲ مسابقه را بردیم و در یک دیدار هم بر حسب اتفاقات و اشتباهات پی در پی داوری نتیجه را واگذار کردیم اما می‌دانیم که مقابل تیم خوبی فردا باید به میدان برویم.

وی اظهار داشت: در بازی دور رفت ما در مقابل هواداران این تیم و در زمین آنها توانستیم یک امتیاز بگیریم و نتیجه آن مسابقه تساوی ۲ بر ۲ بود. آنچه که قوانین ای‌اف‌سی می‌دانیم این است که بازی‌ها و گل زده در خانه حریف تاثیرگذار و ملاک صعود است اما نمی‌دانم که دوباره چه اتفاقاتی رخ داده که قانون عوض شده است.


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌های ایرانی در ۲ بازی ابتدایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان بودند و هشت مسابقه را در خانه حریفان برگزار کردند آنها در خانه حریف گل زدن و امتیاز گرفتند با وجود تمام سختی‌ها تیم‌های ایرانی عملکرد خوبی داشتند. برای مثال مقابل الشارجه در دور رفت در حضور هوادارانشان ما ۲ گل به ثمر رساندیم و توانستیم امتیاز بگیریم این زحمت‌هایی است که ما کشیدیم اما الان می‌گویند گل‌های زده مهم نیست و تفاضل گل حائز اهمیت است من از فدراسیون فوتبال و همچنین باشگاه خودمان می‌خواهم سوال کنم که چرا از حق تیم‌های ایرانی در این مسابقات دفاع نشده است این واقعاً جای سوال دارد چرا که زحمت بازیکنان و مربیان ایرانی از بین می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه چرا او اعتراضی به عنوان مربی نسبت به اشتباهات داوری نداشته، تصریح کرد: یک مربی هستم و تمرکزم روی کار خودم است در مقابل اتفاقات و مشکلاتی که اتفاق می‌افتد اولین کسی که باید واکنش نشان دهد باشگاه است متاسفانه باشگاه ما در این موضوع منفعل ظاهر شد و هیچ عکس العملی نشان نداد. به عنوان مربی فکر نمی‌کنم اگر من عکس‌العملی داشتم به جایی می‌رسید و این وظیفه باشگاه است که از حق هواداران بازیکنان و مربیان دفاع کند. وقتی هیچ عکس‌العملی از سوی باشگاه و فدراسیون فوتبال وجود ندارد حرف‌های من هم تاثیری نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد این که پرسپولیس در ۲ بازی قبل از روی نقطه کرنر و پنالتی به گل رسیده گفت: شک نکنید که پرسپولیس فردا هجومی و برای کسب ۳ امتیاز به زمین می‌رود. ما بازی خیلی مهمی در پیش داریم و نتیجه این مسابقه برای هوادارانمان هم بسیار حائز اهمیت است. من می‌دانم که آنها از الان به دنبال این هستند تا اخبار خوبی را از باشگاه بشنوند و می‌خواهند که ما سه امتیاز را به آنها هدیه دهیم. ما انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه داریم و طبیعی است که موقعیت‌های گلی هم به وجود بیاوریم. فردا یک بازی سراسر هجومی را از تیم ما شاهد خواهید بود البته از طرفی هم باید تمرکز ما روی گل نخوردن باشد.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس فردا(پنجشنبه) از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در آخرین بازی دور گروهی به مصاف الشارجه امارات می‌رود. تیم یحیی برای صعود نیازمند برد است.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی