استخدام ۱۵۰۰ نفر در بخشداری ها، فرمانداری‌ها و ستاد وزارت کشور

شناسه خبر: 86783 سرویس: کسب و کار

مدیر کل توسعه منابع انسانی وزارت کشور با بیان اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت کشور تا روز چهارم مهرماه تمدید شد، گفت: ۱۵۰۰ نفر در بخشداری ها، فرمانداری‌ها و ستاد وزارت کشور استخدام می‌شوند.


طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، روشن ضمیر در رابطه با هشتمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که از طریق سایت سازمان سنجش انتشار یافت اعلام کرد: برای پاسخ به علاقمندی جوانان توانمند و علاقه‌مند به اشتغال در مجموعه وزارت کشور برای مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری نسبت به استخدام ۱۵۰۰ نفر در ۱۷ شغل عمومی و اختصاصی اقدام شده است.
وی در این خصوص توضیح داد: استخدام فوق که بر اساس آزمون عمومی و مصاحبه در کانون ارزیابی بر اساس مدل شایستگی صورت می‌پذیرد و از این تعداد (۶۰) سهمیه به ستاد وزارت کشور (۲۹۰) سهمیه برای اشتغال در فرمانداری‌ها و (۱۱۵۰) سهمیه به بخشداری‌های سراسر کشور اختصاص یافته است.
وی افزود: جذب نیرو در بخشداری‌ها در راستای ایجاد زیست بوم سرمایه انسانی و تاکید بر تقویت ظرفیت کارشناسی در بخشداری‌ها ومناطق کمتر توسعه یافته ومرزی صورت پذیرفت.
مدیرکل منابع انسانی وزارت کشور با یادآوری اینکه تاریخ شروع ثبت نام از روز پنج شنبه گذشته، ۲۰ شهریور ماه شروع شده و در روز ۲۴ شنبه ۲۹ شهریورماه به پایان رسیده بود، افزود:، اما مجددا مهلت ثبت نام تا چهارم مهرماه تمدید شد.

روشن ضمیر خاطر نشان کرد: شرایط و رشته محل‌ها و مواد آزمون در سایت سازمان سنجش درج شده است.

منبع:میزان



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی