مجوز استخدام ۲ هزار معلم تربیت بدنی صادر شد

شناسه خبر: 86805 سرویس: کسب و کار

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: مجوز استخدام ۲ هزار معلم تربیت بدنی و ۸۵۰ مراقب سلامت برای مدارس کشور اخذ شده است.


مهرزاد حمیدی روز شنبه در نشست مشترک اعضای شورای معاونین اداره کل و روسای ادارات آموزش و پرورش خراسان رضوی در مشهد افزود: نظر به اهمیت سلامت و ورزش دانش‌آموزان جذب و استخدام این تعداد معلم و مراقب سلامت به زودی برنامه‌ریزی خواهد شد.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس و برگزاری کلاس‌های درس به صورت حضوری یا غیرحضوری تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است و در هر صورت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس باید بطور کامل رعایت ‌شود.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مجموعه فعالیت‌های آموزش و پرورش خراسان رضوی همچون تهیه نقشه یادگیری استان و طراحی سامانه راهبران آموزشی تربیتی برای اولین بار در کشور و شایان تقدیر است.
وی افزود: در این استان ۶٠ دبیرخانه تولید محتوا فعالیت می‌کنند که ٩ دبیرخانه آن کشوری هستند.
حمیدی ادامه داد: آموزش و پرورش خراسان رضوی با تکیه بر خلاقیت، تجارب و توانمندی نیروی انسانی پروژه‌های ملی را به خوبی اجرا می‌کند.
حضور ٣۵ درصدی دانش‌آموزان در مدارس خراسان رضوی

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: در روز نخست بازگشایی مدارس بالغ بر ۶۵ درصد دانش‌آموزان استان در کلاس‌های درس حضور داشتند که این تعداد در حال حاضر به طور میانگین به ٣۵ درصد رسیده است.
قاسمعلی خدابنده افزود: برای پروژه مهر نیز آمادگی‌های لازم به منظور اجرای آموزش های حضوری و مجازی در مدارس استان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: طی هماهنگی با اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان، تمامی مدارس خراسان رضوی به اینترنت دسترسی دارند.
استان ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری خراسان رضوی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز و معادل ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را دارد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی