ستاد مرکزی اربعین: کلیه مرزهای کشور با عراق مسدود است

شناسه خبر: 86818 سرویس: سیاسی

ستاد مرکزی اربعین حسینی اعلام کرد: کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می باشد .


به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اطلاعیه ستاد مرکزی اربعین آمده است: علیرغم صدور اطلاعیه ها و اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور ؛ متاسفانه عده ای تلاش دارند با سوء استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی(ع) با درج آگهی در درگاههای اینترنتی ناشناس و غیرمجاز و یا تحریک مومنین در برخی از اجتماعات ؛ آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند .
لذا بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می باشد .
گفتنی است؛ متن کامل اطلاعیه شماره۴ ستاد مرکزی اربعین به شرح ذیل است؛
اطلاعیه شماره ۴
بسم الله الرحمن الرحیم

ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه
پیرو اطلاعیه های صادره به استحضار ملت شریف و دلدادگان سرور و سالار شهیدان حضرت آقا اباعبدالله حسین علیه السلام میرساند علیرغم صدور اطلاعیه ها و اطلاع رسانی های انجام شده مبنی بر مخالفت دولت عراق و همچنین ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با هرگونه سفر به کشور مذکور؛ متاسفانه عده ای تلاش دارند با سوء استفاده از نیات پاک عاشقان و سرسپردگان به بارگاه حسینی علیه السلام با درج آگهی در درگاه های اینترنتی ناشناس و غیرمجاز و یا تحریک مومنین در برخی از اجتماعات؛ آنان را به سوی مرزهای غرب و جنوب غرب کشور رهسپار نمایند.
بدینوسیله مجدداً به اطلاع مردم شریف و عزیز می رساند کماکان کلیه مرزهای کشور با کشور عراق مسدود بوده و بنابر مصوبات ستاد مرکزی اربعین و ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، هرگونه تجمع و راهپیمایی به سمت مرزها و یا اماکن مقدسه ممنوع می باشد.
از مردم مومن و عزادار سالار شهیدان تقاضا دارد ضمن ادامه همکاری همیشگی با این ستاد و با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، سایر هموطنانی را که تحت تاثیر برخی از اشخاص و یا تبلیغات توأم با سوء نیت درگاه های اینترنتی خاص و یا جریان های مغرض قصد عزیمت به مرزهای غرب و جنوب غربی کشور دارند، از این امر منصرف نمایند.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی