عقب‌نشینی نرخ دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی

شناسه خبر: 87568 سرویس: اقتصادی

هر دلار امروز (شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه) ۶۷۵تومان ارزان شد.


نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی درساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز (شنبه) ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شد. قیمت فروش یورو نیز با کاهش یک هزار و ۲۰۰ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته به ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید هر یورو نیز ۳۰ هزار و ۵۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید دلار دربازار متشکله ارزی ۲۴ هزار و ۸ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۲۴۸ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۴۹۲ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه سنا در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۳۱ هزار و ۲۶۳ تومان به فروش رسید و هر دلار نیز به قیمت ۲۵ هزار و ۲۲۲ تومان معامله شد.

ضمن اینکه در سامانه نیما نیز در روز پنجشنبه گذشته، حواله یورو با میانگین قیمت ۳۲ هزار و ۷۷ تومان فروخته و قیمت حواله دلار نیز ۲۵ هزار و ۶۱۷ تومان ثبت شد.

قیمت دلار چند هفته گذشته به ثبات رسیده و در کانال ۲۵ هزار تومانی در نوسان است.

از سوی دیگر با توجه به ناآرامی های شب گذشته در آمریکا و حمله معترضان طرفدار ترامپ به کنگره این کشور،‌ ارزش جهانی دلار نیز کاهش پیدا کرد. این در شرایطی است که قیمت رمزارزها (ارزهای دیجیتال) در بازارهای مالی دنیا رو به افزایش است.

منبع:ایرنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی