پروین: شهرآورد شروع موفقیت‌های پرسپولیس خواهد بود

شناسه خبر: 87576 سرویس: ورزشی

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران، گفت: پرسپولیس توانایی شکست دادن استقلال را دارد و به اعتقاد من دیدار شهرآورد شروع موفقیت‌های پرسپولیس در این فصل خواهد بود.


«علی پروین» روز یکشنبه در خصوص دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تهران، اظهار داشت: به طور حتم شهرآورد ۹۴ جذابیت‌های خاص خودش را خواهد داشت و دو تیم تلاش می‌کنند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی در خصوص اینکه نتایج ضعیف هفته های اخیر پرسپولیس و صدرنشینی استقلال در لیگ برتر می تواند روی نتیجه این دیدار تاثیرگذار باشد، افزود: اینکه استقلال در جایگاه اول رده‌بندی است و پرسپولیس در رتبه دهم نمی‌تواند معیار درستی برای پیش بینی‌ دربی باشد و هیچ گاه نتایج تیم ها روی نتیجه این بازی تاثیر گذار نبوده است.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: یحیی‌ گل‌محمدی و بازیکنان پرسپولیس انگیزه زیادی دارند تا با پیروزی مقابل استقلال سه امتیاز ارزشمند را به دست آورند. این برد باعث خواهد شد از نظر روحی روانی نیز برای ادامه لیگ برتر انگیزه‌های بیشتری داشته باشند.

پروین در خصوص اینکه آیا شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر کم شده است، تصریح کرد: پرسپولیس در این فصل نیز می‌‎تواند مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد، به طور حتم شهرآورد می‌تواند شروعی برای موفقیت‌های قرمزپوشان باشد.

وی با اشاره به شانس پرسپولیس برای پیروزی مقابل استقلال در شهرآورد ۹۴ تاکید کرد: پرسپولیس توانایی شکست دادن استقلال را دارد و امیدوارم وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد قرمزپوشان تهرانی سه امتیاز کامل را به دست آورند.

سرمربی اسبق پرسپولیس با اشاره به اهمیت استفاده از موقعیت ها در دربی ها اظهار داشت: امیدوارم پرسپولیس از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را برده و کمتر اشتباه کند تا به هدف خود برسد. تمرکز بالا و اشتباه کم عامل اصلی پیروزی در شهرآورد ها است.

تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دیداری معوقه هفته هشتم لیگ برتر فوتبال روز دوشنبه هفته جاری از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه آزادی تهران بدون حضور تماشاگران و با قضاوت رضا کرمانشاهی به مصاف هم خواهند رفت.

منبع:ایرنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی