دلار هزار تومان گران شد/ سکه به کانال ۱۰ میلیون تومان برگشت

شناسه خبر: 91208 سرویس: اقتصادی

بر اساس اعلام صرافی ملی، هر دلار آمریکا امروز به نرخ ۲۱ هزار و ۶۱۴ تومان و هر یورو ۲۵ هزار و ۴۵۱ تومان ارزش گذاری شده است.


تحت تاثیر رشد بهای ارز و بهای طلا در بازارهای جهانی قیمت سکه امامی در در بازار طلا و جواهر به 10 میلیون و 10هزار تومان رسید.

هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری ۴ میلیون و ۱۸۷ هزار تومان ارزش گذاری شده و هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار ۹۶۵ هزار و ۹۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار نیز یک میلیون ۲۸۷ هزار و ۹۰۰ تومان خرید و فروش می شود.

در بازار جهانی نیز هر انس طلا ۱,۸۳۹.۹۹ دلار معامله می شود. هر سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار و ۹۰۰ تومان و نیم سکه ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه های گرمی هم ۲ میلیون و ۵۰ هزار تومان فروخته می شود.

حباب سکه امامی برابر با ۲۹۴ هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی ۱۴۴ هزار تومان، حباب نیم سکه ۶۲۱ هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون و ۹ هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم ۸۷۱ هزار تومان شده است.

قیمت ارز در صرافی ها افزایش یافته به طوری که هر دلار به نرخ ۲۱ هزار و ۶۱۴ تومان و هر یورو به قیمت ۲۵ هزار و ۴۵۱ تومان فروخته و در مقابل هر دلار به قیمت ۲۱ هزار و ۱۸۶ تومان و هر یورو نیز به نرخ ۲۴ هزار و ۹۴۷ تومان از مردم خریداری می شود.

منبع: خبرآنلاین



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی