رکود نیز حریف گرانی در بازار خودرو نشد

شناسه خبر: 92548 سرویس: اقتصادی

شدت گرفتن رکود حاکم شده بر بازار خودرو با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته نیز حریف گرانی ها در این بازار نشد و اکثر خودروهای گروه تیبا در این مدت افزایش قیمت ها را تجربه کردند.


با نزدیک شدن به تعطیلات آخر هفته نوسانات قیمتی در بین خودروهای پژو و پراید به حداقل رسیده است؛ از شب گذشته تاکنون خودرو پراید ۱۱۱ بر روی قیمت ۱۳۸ میلیون تومان ثابت مانده است و خودروهای پراید ۱۳۱ و ۱۳۲ نیز در این مدت به ترتیب بر روی قیمت های ۱۲۵ و ۱۲۱ میلیون تومان ثابت مانده اند. گفتنی است که در روز گذشته خودرو پراید ۱۵۱ پلاس کمی افزایش قیمت را تجربه کرد و به قیمت ۱۴۴ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای گروه پژو نیز امروز آرامش نسبی برقرار است و تنها خودرو پژو ۲۰۰۸ این گروه در ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده است؛ این خودرو از ۸۰۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۸۲۰ میلیون تومان رسیده است.

در این بین اما در حالی که نوسانات قیمتی در بین خودروهای گروه پژو و پراید کاهش یافته است در بین سایر خودروهای موجود در بازار مانند خودروهای تیبا نوسانات قیمتی افزایش یافته است؛ تیبا ۲ رینگ آلمینیومی مدل ۱۳۹۹ در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۳۹ میلیون تومان قیمت خورده است و تیبا صندوقدار رینگ فولادی نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و ۱۳۳ میلیون تومان قیمت خورده است.

در بین خودروهای گروه دنا نیز نوسانات قیمتی امروز مشهود بوده است؛ خودرو دنا پلاس دنده ای مدل ۱۴۰۰ در ۲۴ ساعت گذشته ۸ میلیون تومان گران شده است و به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان رسیده است و خودرو دنا معمولی رینگ فولادی مدل ۱۳۹۹ نیز در این مدت ۰.۳۶ درصد گران شده است و ۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.


قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

منبع: خبرآنلاین




مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی