قدرت موشکی ایران مثال زدنی است

شناسه خبر: 99832 سرویس: امنیت

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروزامنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می‌آورند.


سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده با حضور در شهر بیجار و منزل شهیدان خدمت این شهرستان با خانواده‌های آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار حاجی زاده در این دیدارها با تبریک و تسلیت شهادت فرزندان نیروی هوافضا در استان کردستان، افزود: این عزیزان در راه خدمت به آرزوی دیرینه خود و به فیض شهادت نائل آمدند و امیدواریم ما هم بتوانیم ادامه‌دهنده راه پرافتخار آنان باشیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: شهدا در هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر دشمن ایستادند و باعث پیروزی کشورمان شدند و امروز نیز ما می‌توانیم در مقابل جنگ اقتصادی و رسانه‌ای دشمن با ایستادگی و مجاهدت پیروز این میدان سخت شویم.


وی با بیان اینکه امنیت و آرامش با ثبات کنونی در کشور به برکت خون پاک شهداست، گفت: امروزه امنیت و قدرت موشکی و دفاعی ایران پایدار و مثال‌زدنی است و این واقعیت را دشمنان مدام به زبان می‌آورند؛ لذا می‌طلبد که برای حفظ این شرایط، از راه و روش شهدا پیروی کنیم.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه امروزه قدرت موشکی، دفاعی و پهپادهای ما خاری در چشم دشمنان و موجب وحشت آن‌هاست، تأکید کرد: کوچک‌ترین تحرک دشمن با پاسخی سخت مواجه می‌شود.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی