موافق واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال در دیدارهای خانگی هستیم

شناسه خبر: 99847 سرویس: ورزشی

وزیر ورزش و جوانان، گفت: این وزارتخانه با واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه استقلال در دیدارهای خانگی موافق است.


«حمید سجادی» روز شنبه در گفت وگویی درباره پیشنهاد مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه مسوولیت اجرای تبلیغات محیطی در مسابقات خانگی توسط باشگاه استقلال انجام شود، ‌ گفت: مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال برای تبلیغات محیطی طرحی را برای بهره گیری تیم‌ها منطبق بر قوانین و شرایط "AFC" ارائه کرد تا تیم‌های میزبان در ورزشگاه خانگی یا ورزشگاهی که از سوی آنها اجاره می‌شود، مجری تبلیغات محیطی خود شوند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: بر اساس مطالعات انجام شده و پس از اینکه جلساتی را با رییس فدراسیون فوتبال هم برگزار شد، ‌ او پیشنهاد داد برای اجرای آن کارگروهی تشکیل شود که پس از برگزاری چندین جلسه مقرر شد استقلال و هر تیم دیگری که می‌خواهد تبلیغات محیطی خود را در زمان میزبانی انجام دهد.

سجادی با تاکید بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه این کار را به باشگاه‌ها داده است، گفت:‌ در بسیاری از کشورها این موضوع اجرا می‌شود. از طرفی استقلال کارگزار خاص خود را برای تبلیغات محیطی دارد و پرسپولیس و مدیرعامل این تیم هم اظهار کرد اگر استقلال در اجرای آن موفق بود ما هم از آن استقبال می‌کنیم و تاکید رییس فدراسیون فوتبال هم بهره‌مندی همه تیم‌ها از این موضوع است.

وی با تاکید بر اینکه برای اجرایی شدن این موضوع ابتدا باید قبول کنیم که این اتفاق رخ دهد و اگر همه آن را بپذیرند باید به اجرای بهتر آن کمک کنیم، تاکید کرد: هر فدراسیون در داخل خود مسوول این موضوع است و در دنیا این موضوع مرسوم است. اما معتقدم باید با نظر مثبت به موضوع واگذاری تبلیغات محیطی به باشگاه های نگاه شود تا سبب پیشرفت در فوتبال شده و منابع مالی باشگاه ها نیز تامین شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره تامین منابع مالی تیم‌ها توسط وزارت ورزش، گفت: بر اساس قانون وزارت ورزش حق ندارد از بودجه بیت المال به تیم‌های حرفه‌ای کمک کند. اما وقتی چنین شرایط وجود دارد باید درآمدی برای تیم‌ها ایجاد شود و بخشی از این موضوع درآمد از طریق تبلیغات است. اما در مجموع با کلیات طرح استقلال و سردار آجرلو موافق هستیم.

سجادی در مورد عملکرد سازمان لیگ هم افزود: زمانی که در بازی پرسپولیس حواشی ایجاد شد و بازی به تاخیر افتاد، به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفتم اجازه دهید بازی آغاز شود و پس از آن به اختلافات رسیدگی شود و این تاخیر در شأن فوتبال ما نبود و هیچ کس از آن راضی نیست.

وی خاطرنشان کرد: باید به شکلی برنامه‌ریزی شود که همه رویدادها منظم برگزار شود و این نظم برای پیشرفت ورزش لازم است و در مورد این اتفاق هم گزارش خواستم تا دیگر شاهد تکرار این موضوعات نباشیم.

منبع:ایرنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی