جزئیات ثبت نام آزمون استخدام ۱۴۵ نفر در دادگستری کل کهکیلویه و بویراحمد

شناسه خبر: 100041 سرویس: کسب و کار

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری آزمون استخدام ۱۴۵ برای قوه قضائیه در دادگستری کل این استان خبر داد.


«سید داود موسویان» گفت: اطلاعیه آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضائیه سال ۱۴۰۰ منتشر شده است.

وی اظهار کرد: بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدام کارکنان اداری قوه قضاییه در سال ۱۴۰۰ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی: https://hrtc.ir/ به مدت ۱۰ روز از روز سه شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۰ آغاز و در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۰ پایان می‌پذیرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: قوه قضائیه در نظر دارد، تعداد ۹۶۰۰ نفر از افراد واجد شرایط را در دادگستری کل استان‌ها به‌ صورت پیمانی استخدام نماید.

موسویان عنوان کرد: بنابراین کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

وی بیان کرد: سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۴۵ نفر شامل یک حسابدار، ۶ کاردان اقدامات تامینی و تربیتی، ۳۰ کاردان حراست، ۸ کاردان شبکه، ۸ ماشین نویس، ۷۰ متصدی امور دفتری، ۲ مددکار اجتماعی، ۱۱مسئول ابلاغ ‌و اجرا و ۹ مسئول خدمات مالی است.

منبع:ایسنا



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی