کارت شرکت در آزمون سراسري سال 1402 - نوبت اول دی ماه 1401

کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول کنکور ۱۴۰۲ (نوبت اول دی ماه 1401)، پیش از موعد اعلام شده بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت. اوطلبان تا پایان روز چهارشنبه ۲۸ دی فرصت دارند که نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

پیام تسلیت ریاست دانشکده در پی درگذشت دکتر شیدفر، عضو هیات علمی پیشکسوت دانشکده

در پی درگذشت جناب آقای دکتر عبدالله شیدفر، دکتر مهدی علائیان (رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه علم و صنعت ایران) پیام تسلیتی بدین شرح صادر کردند: با سلام و درود فراوان، درگذشت همکار عزیز دانشکده ریاضی جناب اقای دکتر شیدفر را به خانواده محترم ایشان و به همه همکاران گرامی دانشکده تسلیت عرض نموده و برای ایشان مغفرت الهی از درگاه خداوند متعال خواستارم. به اطلاع تمامی همکاران گرامی می رسانم که مجلس ختم ایشان از طرف دانشکده با هماهنگی خانواده محترم ایشان روز جمعه ۷ مرداد ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در مسجد الشهدا دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار می شود.

دکتر شیدفر - دانشگاه علم و صنعت ایران

وزیر علوم: تزریق روحیه امید و اعتماد مهمترین نیاز امروز جامعه است

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تزریق روحیه امید، امیدآفرینی و افزایش اعتماد اجتماعی مهمترین نیاز در شرایط فعلی جامعه است، چرا که دشمنان انقلاب و معاندان نظام تمام توان خود را برای از بین بردن امید مردم بکار گرفته‌اند.

ارائه گزارش عملکرد توسط آقای دکتر ذاکری، ریاست پیشین دانشگاه علم و صنعت ایران

آیین تکریم رییس سابق و استقبال از رییس جدید دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد

با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و مهمانان دانشگاه، آیین تکریم دکتر جبارعلی ذاکری (رییس سابق دانشگاه) و استقبال از دکتر منصور انبیاء (سرپرست دانشگاه)، سه شنبه ۴ آبانماه ۱۴۰۰ در محل آمفی تئاتر شهید بهرامی به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.


برگزیده
یاداشت