چشم رسانه سعودی کم‌سو شد/ دروغ جدید این بار درباره سخنرانی رئیس‌جمهور + تصاویر

شناسه خبر: 108774 سرویس: سیاسی

شبکه سعودی ایران اینترنشنال در تازه‌ترین دروغ‌پردازی خود در حوادث اخیر مدعی شده که سالن سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان خالی بوده است. خبری که با تصاویر منتشر شده تناقض دارد!


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، شبکه سعودی ایران اینترنشنال در تازه‌ترین دروغ‌پردازی خود در حوادث اخیر مدعی شده که سالن سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم بزرگداشت روز آتش‌نشان خالی بوده است!
این شبکه با تیتر "شکست نهادهای حکومت در پر کردن ورزشگاه 12 هزار نفری برای سخنرانی رئیسی" این خبر را منتشر کرد و مدعی شده بر اساس تصاویر منتشرشده نهادهای حکومتی موفق به پر کردن سالن 12 هزار نفری ورزشگاه آزادی نشدند! در حالی که اولاً سخنرانی شب گذشته برای آتش‌نشانان و خانواده‌هایشان برگزار شد نه عموم مردم و ثانیاً تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد اکثریت ورزشگاه پر شده و برخی نیز در وسط زمین بازی نشسته‌اند. 
به گزارش تسنیم، شبکه ایران اینترنشنال که از سوی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی تأمین مالی می‌شود، در روزهای گذشته اقدام به انتشار اخبار کذب و غیرواقعی از اوضاع ایران می‌کرد؛ همچنین تریبون این شبکه در روزهای اخیر بارها در اختیار چهره‌های ضد ایرانی همچون سرکردگان گروه‌های تجزیه‌طلب قرار گرفته است. 
 
در ادامه تصاویری از مراسم شب گذشته که ادعا می‌شود شرکت‌کننده کمی داشته مشاهده می‌کنید: 
چشم رسانه سعودی کم‌سو شد/ دروغ جدید این بار درباره سخنرانی رئیس‌جمهور + تصاویر

آیت الله سیدابراهیم رئیسی ,
آیت الله سیدابراهیم رئیسی ,
آیت الله سیدابراهیم رئیسی , آیت الله سیدابراهیم رئیسی ,



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی