وعده افتتاح درمانگاه و اورژانس بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر تا دهه فجر

شناسه خبر: 110078 سرویس: استانها

فرماندار اسلامشهر از پیشرفت ۷۰ درصدی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر خبر داد و گفت: در سال گذشته پیشرفت فیزیکی این بیمارستان از ۳۵ درصد به ۷۰ درصد رسیده است و این قول داده شده است که در دهه فجر بخش درمانگاه و اورژانس بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، اجلاس سالانه مجمع عالی بسیجان شهرستان اسلامشهر با حضور سرهنگ دوم پاسدار هادی ایلکا فرمانده سپاه اسلامشهر، حجت‌الاسلام محمد نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر، حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر و بعضی از مسئولان در جمع بسیجیان نخبه اندیشه‌ورز برگزار شد.
حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر در این نشست گفت: جملات کلیدی که در بیانات حضرت امام خمینی (ره) که مبدع و ایجادکننده بسیج در کشور است و مقام معظم رهبری، جملات بسیار تکان‌دهنده و یادگاری ویژه‌ای است که حتماً باید در ایام هفته بسیج باید به آن توجه شود.
حبیبی ادامه داد: جملاتی از جمله "برای جوانان شورآفرین" ، "برای دوستان امیدآفرین" و "برای دشمنان بیم‌آفرین است، بسیج کلید طلایی حل مشکلات است، بسیج لشکر مخلص خداست، بسیج، حقیقتی شبیه افسانه‌هاست بسیار جای توضیح و تأمل دارد!
فرماندار اسلامشهر تصریح کرد:‌ در شرایط اخیر کشور، امید اصلی مردم به بسیج است تا در جنگ ترکیبی که امروز بر علیه انقلاب اسلامی ایران در جریان است جه در عرصه سلبی و چه ایجابی نقش‌آفرینی کنند.
وعده افتتاح درمانگاه و اورژانس بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر تا دهه فجر

وی گفت: در مسائل و موضوعات مربوط به شهرستان اسلامشهر، نظام مسائلی بسیار دقیق با اعداد و ارقام مشخص احصا و تدوین شده است و برمبنای آن نیز از وزرا و مسئولین برای حضور در اسلامشهر دعوت می‌شود که تا امروز 9 وزیر از شهرستان اسلامشهر بازدید کردند.
حبیبی با انتقاد از مسئولین دوره‌های قبل در شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: مسائل و موضوعاتی بسیار مهمی وجود داشته است که در دهه‌های گذشته به دلیل غفلت بعضی از مسئولین مسکوت مانده بود. به عنوان مثال ساخت بیمارستان 400 تختخوابی اسلامشهر از سال 1387 آغاز شده است که تا به امروز به بهره‌برداری نرسیده است! در حالی که در سال گذشته پیشرفت فیزیکی این بیمارستان از 35 درصد به 70 درصد رسیده است و این قول داده شده است که در دهه فجر بخش درمانگاه و اورژانس بیمارستان راه‌اندازی می‌شود.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی