مصوبه سفر رئیس جمهور در خارگ روی کاغذ ماند

شناسه خبر: 112819 سرویس: استانها

رئیس شورای شهر خارگ گفت: در سفر نخست رئیس جمهور ‌به بوشهر و تصویب مصوبه چارتر کردن ۳ فروند کشتی برای تردد مردم خارگ، با وجود تأمین بودجه، مدیران اجرایی اقدام موثر در این ارتباط نداشتند.


لطف‌اله علی‌پور رئیس شورای شهر خارگ در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در جزیره خارگ اظهار داشت: یکی از اساسی‌ترین نیازهای مردم خارگ رفع معضل مزمن تردد است که هر چند وقت یک بار به‌صورت حاد آزار دهنده می‌شود و مردم از دولتمردان انتظار دارند که برای حل قطعی تردد با نگاهی ویژه، اقدام کنند.
وی افزود: سال گذشته با سفر استانی رئیس جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی به استان بوشهر و تصویب مصوبه چارتر کردن 3 فروند کشتی برای تردد مردم، با وجود تأمین بودجه، متأسفانه مدیران اجرایی اقدام موثر در این ارتباط نداشتند و مشکل تردد مردم جزیره خارگ کماکان به قوت خود باقی است.
رئیس شورای شهر خارگ ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات اساسی مردم طرح جامع شهری خارگ است که ساکنان آن انتظار دارند در تدوین طرح جامع شهری، حق مردم خارگ تضییع نشود درحالی که متأسفانه در طرح پیش‌بینی شده، حقوق شهروندان خارگ در این مقوله نیز نادیده گرفته شده و متأسفانه تلاش مجموعه شوراهای اسلامی و شهرداران و مسئولان استان، در تهیه و ابلاغ طرح کارآمد برای پیشرفت شهر بی‌نتیجه مانده است.
 علی‌پور افزود: در زمینه صدور اسناد مالکیت املاک مسکونی و تجاری مردم خارگ به نتایج خوبی رسیده‌ایم اما برای حصول نتیجه قطعی نیاز به همت جهادی مدیران و تصمیم قطعی مسئولان کشوری است.
مصوبه سفر رئیس جمهور در خارگ روی کاغذ ماند

وی اضافه کرد: گرچه گلایه مردم جزیره خارگ مبنی بر عدم حضور نماینده ویژه ریاست جمهوری در طی 2 سفر به استان بوشهر همچنان قابل طرح است، اما در راستای وظایف محوله، اعضای شورای شهر این قول را به مردم نجیب و ایثارگر خواهند داد که با تمام توان و به‌صورت مستمر، در  انتقال مشکلات مردم و پیگیری تا حصول نتیجه همه تلاش خود را خواهند کرد.
رئیس شورای شهر خارگ بیان کرد: امید آن است که در دولت مردمی با همتی جهادگونه در رفع مشکلات مردم اقدام اساسی انجام پذیرد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی