روحانی:

اقدام آمریکا علیه سپاه ناشی از کینه آنهاست

شناسه خبر: 14926 سرویس: سیاسی

رئیس‌جمهور گفت:‌انتظا ردارید سپاه پاسداران مورد غضب و کینه آمریکا و اسرائیل نباشد،‌ آنها در طول ۴۰ سال تمام توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران و سپاه به کار گرفتند.


حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم جشن هسته‌ای که در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است، با اشاره به فلسفه شک‌کیری سپاه پساداران گفت: دشمنان پس از پیروی انقلاب انواع توطئه‌ها را علیه ملت ایران طراحی کردند و یکی از آن توطئه‌ها توسعه گروهک‌های تروریستی بود تا ایران به دورانی برگردد که زیر سلطه آمریکا بود،‌ ما نیاز به یک نیروی مومن، ایثار و فداکاری که در برابر تروریست‌ها بایستد و مقابله کند و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورد داشتیم و در راس این حرکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: آن روزی که در خانه‌های تیمی در تهران و دیگر شهرها گروهک‌های منافق و چپ انسان‌های بیگناه را ترور می‌کردند چه کسانی بودند که از مردم دفاع می‌کردند و تروریست‌ها را منهدم می‌کردند و در راس این جمع باز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

رئیس‌جمهور تصریح کرد:‌ پس انتظار دارید سپاه پاسداران مورد غضب و کینه آمریکا و اسرائیل نباشد،‌ آنها در طول ۴۰ سال تمام توطئه‌های مختلفی را علیه ملت ایران و سپاه به کار گرفتند. سپاه پاسداران همواره در این مقاومت و ایستادگی پرچمدار بزرگ بود. امروز استکبار جهانی و آمریکا کینه و عداوت و شکست‌های خود را می‌خواهد از طریق تروریستی نام دادن گروهی که همواره بزرگترین هدفش و آرمان و عملش مبارزه با تروریست بوده است، بگیرد. هیچکس در دنیا نمی‌تواند ادعا کند که بالاتر از ملت ایران قرانی تروریسم بوده است.







منبع: تسنیم



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی