نخستین مرکز شتابدهی در البرز رونمایی شد

مدیر مرکز شتابدهی استان البرز گفت

شناسه خبر: 7218 سرویس: کسب و کار

مدیر مرکز شتابدهی استان البرز گفت: با راه‌اندازی این مرکز ۳۰۰ شغل جدید در حوزه فناوری در البرز ایجاد شده است.


محمد ذوالفقاری گفت: نخستین مرکز شتابدهی استان البرز با حمایت پارک علم و فناوری البرز و مرکز داده‌پردازی ایران ایجاد شده است.

ذوالفقاری افزود: این مرکز به صاحبان ایده‌های استارتاپی و تیم‌های توانمند که توان کار دارند خدمات مختلفی ارائه می‌دهد و برای تیم‌های توانمند حتی پروژه تعریف می‌کند تا آنها را به انجام برسانند.

وی اظهار داشت: در این مرکز به تیم‌ها و شرکت‌ها فضا و امکانات زیرساختی و آنچه برای کار نیاز دارند ارائه می‌شود و کمک می‌کنیم تا بتوانند به یک شرکت تبدیل شوند و با سرمایه مالی که تزریق می‌کنیم ظرف شش ماه محصول خود را تجاری نموده و وارد بازار شوند.


ذوالفقاری از هزینه چهار میلیارد ریالی برای مراحل اولیه این مرکز گفت و افزود: با راه اندازی این مرکز شتاب علاوه بر ایجاد ۳۰۰ شغل جدید در استان البرز، بسیاری از تیم‌ها و افراد فارغ التحصیل که مجبور بودند به تهران رفت و آمد نمایند نیازی به تردد ندارند.

مدیر مرکز شتابدهی استان البرز با اشاره به حمایت خوب پارک علم و فناوری البرز از این پروژه اظهار داشت: پارک علم و فناوری البرز حمایت خوبی از این مرکز شتابدهی داشته به گونه‌ای که در حدود چهارصد متر فضا برای اجرای این پروژه در اختیار ما قرار داده است.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی