تبیین شرایط استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی

شناسه خبر: 87081 سرویس: کسب و کار

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان شرایط استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را تبیین نمود.


به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، روز پنجشنبه 8آبان 99 احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان در خصوص استخدام معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی با استودیو همکلاسی گفتگو کرد.
مدیرکل آموزش وپرورش گلستان در این باره اظهار داشت: سهمیه استخدامی تخصیص داده شده به استان، امسال 847نفر بوده که شامل 4گروه مشمولین می باشد، ملاک انتخاب بر اساس امتیاز کسب شده از شاخص های : سنوات قبل از سال 91، مدرک تحصیلی و تطبیق رشته با ابلاغ سال جاری است.
گوهری راد در ادامه افزود: افراد مذکور لازم است فرم امتیاز بندی خود راتکمیل و تا تاریخ 12آبان 99به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت خود تحویل نمایند.


وی بیان داشت: انتخاب بر اساس نمره فضلی واجدین شرایط و به صورت استانی است؛ جنسیت در این خصوص ملاک نبوده و فقط بر اساس امتیاز کسب شده اتخاذ تصمیم می شود، همچنین در انتخاب افراد علاوه بر موارد فوق، سهمیه های قانونی ایثارگران ومعلولین نیز منطبق بر دستورالعمل لحاظ خواهد شد. منتخبین به مدت یک سال دردوره مهارت آموزی شایستگی های حرفه ای شرکت خواهندکرد و در صورت اخذ گواهینامه نسبت به استخدام ایشان برابر مقررات اقدام خواهدشد.



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی