تعیین شهریه مدارس غیردولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰

شناسه خبر: 93612 سرویس: آموزشی

موسسان مدارس گیلان برای اطلاع از شهریه‌های جدید، همانند دیگر استان‌ها، به (سامانه مشارکت ها) مراجعه کنند.


نورالله اکبری، رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گیلان گفت: شهریه ۸۵۰ مدرسه و پیش دبستانی غیر دولتی استان در سامانه مشارکت‌ها، ابلاغ شد.

او با اشاره به ابلاغ شهریه مدارس غیر دولتی از سوی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش، افزود: موسسان این واحد‌های آموزشی می‌توانند با مراجعه به درگاه کاربری خود در سامانه (mosharekatha.ir)، پس از ورود به سامانه، از منوی مدارس و آموزشگاه‌ها، پوستر شهریه خود را دریافت کنند.

رئیس اداره مشارکت‌های مردمی و مدارس غیر دولتی آموزش و پرورش گیلان گفت: چنانچه مؤسسی به شهریه ابلاغی معترض باشد، باید قبل از دریافت پوستر شهریه، اعتراض خود در سامانه مشارکت‌ها ثبت کند و پس از دریافت پوستر شهریه، امکان ثبت اعتراض وجود نخواهد داشت.


نورالله اکبری با اشاره به متغیر بودن شهریه‌ها در مدارس با توجه به نوع خدمات ارائه شده به دانش آموزان، تصریح کرد: شهریه مصوب مدارس غیردولتی، شامل هزینه‌های مرتبط با ارائه برنامه هفتگی مدارس و پیش‌دبستانی‌ها بر اساس ساعات مصوب شورای عالی آموزش و پرورش و ساعات فوق‌برنامه درسی ذکر شده در الگوی تعیین شهریه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان



مهمترین عناوین
مهمترین عناوین سیاسی